Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Glöm inte Leila bakar kl 21!

Idag skulle hon ha konditorifika och sen ett besök på ett kafé i Sigtuna.

Kajsa, hoppas lillan får tid för operation snart!

• malins79
    Videli skrev 2008-05-28 20:15:07 följande:
    Åååå det måste vara Tant Brun, ett helt underbart café... och världens godaste besciver (ursäkta stavningen)
    En anrik kaffestuga står det i programtablån
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2008-05-28 20:17:40 följande:
    åÅåå vart är sambon??? jag måste ha en big mac känner jag
  • malins79

God morgon!

Här började dagen med att vi sjöng för Saga, hon fyller 4år idag!

Stora damen!

Mest uppskattat blev kafffeservisen från Ikea och en liten trätårta från Blå Elefant.

Nu måste jag klä på mig.

• malins79
    LCroft skrev 2008-05-29 18:45:46 följande:
    Och om nån i misstag missade det, ja vi (mera min man) älskar sten
    Vad fint!
  • malins79

Hej på er!

Har klarat av 1 av 3 kalas.
    Nästa kalas är på lördag, måste ut imorgon och handla godis bla till söndagens fiskedamm.

Saga fick en studsmatta av sin farmor och farfar och faster idag. Jag ville egentligen inte ha en för hur snygga är dom, men Saga älskar att hoppa när hon är hos sina stora kusiner så jag fick ge med mig.
    förhoppningsvis kommer hon vara trött på kvällarna och somna tidigare än efter 21 som hon gjort sista veckorna.

• malins79
    LCroft skrev 2008-05-29 19:18:53 följande:
    Grattis Saga på 4 års dagen Vi har också en studsmatta, ful som stryk är den och går allmänt under namnet "monstret". Ungarna älskar ju sitt monster Var tvungen att gå ut och plocka lite rabarber när mimma pratade om paj, blev så sugen, men det blev bara rabarber här ikväll
    haha,
    "monstret"
  • malins79
    LCroft skrev 2008-05-29 20:18:49 följande:
    Nog fanns det väl skyddsnät med till monstret? Det är guld värt när man har, åtminstone vi har, huliganer som hoppar hur som helst... Får väl erkänna att jag med varit och hoppat några gånger. Har man fött barn ska man förresten inte hoppa utan att gå på toa innan
    Jo det var nät till.
    Jag ska faktiskt hoppa lite jag med, som träning.
    Jag testade lite idag och jag hade druckit kaffe så jag vågade inte hoppa för mycket
  • malins79
    LinaoMatilda skrev 2008-05-29 20:25:20 följande:
    Jag skulle också vilja pröva. Men jag kan se framför mig hur den mattan töjs ut ända tills jag står på backen haha
    Jag måste ha väldigt dåligt balanssinne för efter typ 20 sek så gungade marken när jag gick ner.
Svar på tråden Vita tråden del 8