• Videli

Vita tråden del 8

mimmi,

Ja det blev bra tillslut, hihih vi som var oroliga att vi inte skulle få den såld nu i sommar
    Hua jag har inte riktigt smällt allt med lägenheten, hade ju ställt in mig på två visningar i helgen, så jag vet inte om lördagen.
    Hur ser schemat ut?

Hua jag har inte riktigt fattat att vi kan slappa nu

Jul,

Tack, jaa Howard är jättefina. men lilla soffbutiken har jättefina med avtagbar klädsel dom har vi tittat på. Sen värstingarna från Englesson oxå, men dom costa costa  

• Videli

Tack tack tack alla, ja det känns jätte skönt att slippa visningen nu...
    Haft lite ångest för att folk ska komma hit och snoka bland mina saker och nu slipper vi det...

Nog om det.
    Idag ska jag åka titta på Elviras Värld bord och stolar som kanske blir ett alternativ till matsalen.
    Känns som dom är ett billigare alternativ i alla fall, så jag måste känna o klämma lite på dom

• Videli
    Anton2005 skrev 2008-06-26 09:52:19 följande:
    Funderar på att ringa på dessa. Så söta, va och tittade på de vita i en butik igår. Man kan ju alltid spraya dess. Men har handlat mycket på sista tiden så jag vet inte riktigt.www.blocket.se/vi/16915502.htm
    Dom var jättesöta, dom gillade jag
  • Videli

Tack än en gång alla....

Ni som köpt Elviras Värld bord o stolar på deras vårkanpanj. Beställde ni klädda eller oklädda stolar då? och vad fick ni betala?

Imorgon ska jag försöka göra en deal med EV, får se om det lyckas men vi har i alla fall bestämmt oss för att köpa bordet och 10 st stolar
    EV är verkligen prisvärda möbler....

Ni som ska till sickla i helgen måste besöka kulturhantverkarna och köpa färg, en helt underbar affär som jag var i idag. Kännde som jag äntligen hittat hem

• Videli

Kajsa,

Ååå vilket kap, vill oxå ha *avis

Min favvo färg har alltid varit Fluggers Råvita, Men inte nu längre. Hittat hem en vit linoljefärg från Kulturhanterkarna. Helt underbar! Håller precis på att test måla mina leksandstolar, åååå dom blir sååå fina

• Videli

MM, vad konstigt kom inte in på din sida som jag gjort förut Fundersam

Läste i tråden att du kommer vara på BB om några dagar, kommer du bli igångsatt?

• Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-27 23:03:45 följande:
    Iiiiiiiiiiiiiiii nu har jag snart bara 2 dagar kvar till BB... ( som att det skulle bli så)
    Kanske jag som är trög?
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-28 19:34:35 följande:
    ja det var säkert så jag menade... hihi
    Ok,

Hur mår du? känner du nått?
Svar på tråden Vita tråden del 8