Vita tråden del 8
Nu ska vi äta frkost, syns senare!
Nu ska vi äta frkost, syns senare!
Du menar adresser till deras sidor, jag går emellanåt in och kollar vad de som jag inte känner igen har för sidor men mer än så får jag ju inte veta... Matbordet och stolar är från Elviras värld du kan kolla deras hemsida så ser du
Milda&Enji - Vad roligt att resan blev lyckad! Är inte aaallls avvvvis på hur roligt ni har haft, *läs* skulle så gärna varit med men i sommar träffas vi ju. Ser fram emot att höra vad allt ni sett och pysslat med. Har ni alls hunnit sova ngt el har inredningspratet fortsatt hela natten
Fint i bloggen, ha en mysig "ta igen dig dag"! Ser fram emot att höra mera!
Hej!
Maken är riktigt förkyld så sonen och jag åkte iväg och handlade mat och lite kläder så han skulle få vila en stund. Vill tipsa om söta träskor på Ica, vit botten med blommönster 199kr! Jag är en sån där "ramlare" så jag vågar inte köpa till mig själv tyvärr men någon annan av er kanske vill.
MildaM- Cosas har också http://www.cosas.se/shop/art.asp?id=1072 ville bara tipsa ifall du gillade dem.
Mimmi & Himmelbit - Kul att ni är tillbaka! Roligt att ni haft en toppenresa!
Ett till tips för er i Sthlm:s regionen.
HIMLAs utförsäljnningsbutik på Öregrundsgatan öppnar igen nu på onsdag!
Jag förstår det! I påskas när vi var borta 2 dygn maken och jag, var William hos mina föräldrar. Då kände jag just samma. De knöt sig i hjärtat så jag saknade honom fastän vi hade dunderkul. Men nu är du tillbaka inspirerad och en mamma med nyladdade batterier.
Vi var i dina "trakter" i förrgår. Besökte bl.a Vita Hem, Nacka Byggnadsvård och Elviras värl i Orminge. Har också shoppat rejält!
Tjock kulan - 30 riksdaler det var inte myckt men jisses vad du fick för det! Ser fram emot bilder sen. Bra fyndat!