Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

En sista fråga in jag nattar. Kan man på något vis se i bloggen vilka som har varit in och kollat eller är endast adressen det man kan se?? Hoppas ni förstår vad jag menar......

God natt allihopa!

• Kaktus76
    knyttis skrev 2008-05-02 22:35:14 följande:
    Tack alla som kommenterat, vad roligt att ni gläds med mig!livet från ljusa sidan - Elecrolux har väl en vit som både är bra och snygg. Vi har förlagan till den Ultra Silance men i blått och den fungerar riktigt bra hos oss. Sean vet jag inte om det varit prat om andra. Förstår din frustration, de måste ju kännas rent då man jobbat runt och städat... Tjock kulan - Ha en trevlig dag imorn, hoppas du gör lite fynd också! Kaktus - Förstår ej riktigt hur du menade, menar du att du endast ser via dem som lämnat kommentarer eller?
    Jag menade att man får ju ett mail från sunset där det står vilka som varit in och kollat i bloggen.Men det är ju bara adresser,kan jag på något vis kolla vilka som varit in? Eller måste jag lägga till något för att kunna se det?
  • Kaktus76
    Beatrize74: Usch vad otäckt med din makes hjärta,det är ju liksom motor´n i kroppen. Hoppas han piggar på sig och vilar när han känner att det behövs.

Numberone: Jag förstår din längtan efter den lill*,jag väntar också,men har lite längre kvar....12/6 har vi BF.

Till alla er som har varit på resande fot: Ni verkar ha haft en jättetrevlig resa med mycket shopping *inte ALLS avundsjuk*  Bombadera oss med bilder när ni finner tid för det.

Nä nu ska jag ge mig ut i det -iga,men ack så blåsiga vädret. Var på en mässa här i staden igår och köpte lite plant som behöver komma ner i jord.

Ha en bra dag allesammen!!!
  • Kaktus76
    numberone skrev 2008-05-04 17:59:45 följande:
    Kaktus:Bara liiiite lite längre tid kvar för dig då ju.... Ååå va det är mysigt!!
    javisst är det mysigt...men samtidigt börjar det att bli tungt nu. Har du gått på ledighet? Jag gick den 1/5.känns så skönt. Så nu är det bara till att ladda batterierna för det som komma skall
  • Kaktus76
    Himmelbit skrev 2008-05-04 20:48:41 följande:
    Snabbvisar en bild på ett fynd - en bokbuss! Här kan ni också se på bra hjälp från lille plutten
    Men gud vilken häftig!!!!!!!!!!! Vill också ha,den var ju hur frän som helst. Loppisfynd?
  • Kaktus76
    Himmelbit skrev 2008-05-04 21:02:11 följande:
    Den är jättemysig! Nej, den är från en butik som heter Agdas i Skåne. 125 riksdaler *nöjd*
    Vilket fynd!!! Skåne....ja det var ju lite väl långt bort Förstår att Melker älskar att lasta och köra den
Svar på tråden Vita tråden del 8