-
Skumläser lite och vet att jag nyss såg en sådan en SIA-annons i nyaste Allt i hemmet. Syns även på den här sidan; http://www.sia-homefashion.com/prod_produkter-vintage-pastels_collection_4171.html ev kanske de alltså saluför den...Jennnie skrev 2008-05-06 16:33:52 följande:INgen som har något tips på var man kan hitta en "jätte" kandelaber. Alltså en som står på golvet, gärna i silver eller stål. INgen som råkar ha sett en sådan någonstans?Kram Jennie
-
Har nu hunnit ända fram...
Mimmi, tråkigt med människor som inte har något vettigare för sig än att skriva dumma saker i t ex andras bloggar.
Mimma, hoppas det löser sig till det bästa för er med huset så småningom.
Bea, väldigt "ovit" men jättesöt klänning till en liten tjej med spring i benen.
Tjockkulan, lite avis på en sådan grej som en sväng på ge-kås, då är jobbet inte lite trist i jämförelse.
Kaktus, klart att du ska passa på att vila. -
Håller med Peak, vill också veta vad som skrivits... Jag hittar inte ens ett inlägg från den 30 april...Vaniljdröm skrev 2008-05-07 08:30:29 följande:Godmorgon vänner!Vilken läskig kommentar, mimmi. Vilken herrans tur att det inte hände något på resan. Hade du läst kommentaren innan du åkte?Kram på dig!
-
Lillafru, tack, tyckte jag läste längre bak att det var en kommentar den 30 maj men hittade inget från förra året, sedan den 30 april men hittade inte ens ett inlägg då...
Usch, kan väl inte vara någon vettig människa som uttrycker sig på det där viset! Kramar på dig Mimmi! -
Jättesöt!Fotograf Karlander skrev 2008-05-07 09:55:37 följande:Tittar in..tänkte visa något sött Gizmo 8 veckor!
-
malins79 skrev 2008-05-07 10:48:28 följande:Vad gillar ni bondrockoko?Tänkte på stolar i den stilen, fint eller fult? Vad med ett matbord i senast Lantliv som var den stilen (huset från Gotland).
Jag tycker att de svängda benen kan vara jättefina. Vem var det som hade länkat till någon som målat en massa stolar i olika färger? Det var ju snyggt men kanske inte så vitt som många här vill ha det.
Hoppas att om det görs ett stängt forum att det inte läggs på Facebook då jag vägrar fastna på ännu ett forum...
-
Mycket smart av dig, jag har mycket att lära av dig och Peak. Mindre datatid och godisfria månader!MiaMariah skrev 2008-05-07 10:46:27 följande:Tack detsamma! Jag har bara försökt sitta så lite vid datorn som möjligt, kom underfund med att jag spenderar på tok för mycket tid på FL o bloggen och försökt dra ner. Särskilt nu när det varit så fint väder.
-
I min sista tidning var det ett erbjudande om en - vit - morgonrock, men inget av dem är tyvärr något iallafall jag frestas av. Får avvakta ett tag till.Camilla R skrev 2008-05-07 13:18:31 följande:det enda erbjudande jag hittat är detta: www.tidningsbutiken.se/tidningen-lantliv.aspkanske någon annan vet något annat?
På tal om tidningar. Vilka är era, nu får jag väl skriva förutom Lantliv, favorittidningar?
Har nyligen läst min första Hem och Antik (pensionärsvarning jag vetmen tyckte den var väldigt informativ, jag har ju ibland sådana problem att hålla isär alla olika stilar och säga vad de och de benen tillhör för stil o s v...
-
God morgon (eller något) allesammans!
Hinner inte skumma igenom just nu men tänkte när jag såg den här annonsen att det var länge sedan det pratades skåp härinne...
http://www.blocket.se/vi/16298664.htm?ca=9_s -
*hihi* det förstod vi...MildaMaränger skrev 2008-05-08 11:55:05 följande:jag kanske skulle skriva att jag har ett nytt inlägg också