Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita tråden del 8

Godmorgon Lina! Fler som är uppe med tuppen!

Vi ska på kyrkis, sista gången *snyftar* sedan ska jag börja jobba till hösten känns så sorgligt. Hatar avslut!

Sedan ska vi ut och äta ikväll, jag sambon och sonen, ska bli mysigt! Inte så mycket pyssel idag!

Vad ska ni hitta på?

• mimmamum

Tack! Det blir nog mysigt! Vilken bubbla jag har levt i sedan jag skaffade barn!

Krya på dig Lina och hoppas ni får en fin dag!

• mimmamum

Godmorgon!

Vi har nog allra sämst väder idag Här vräker det ner snö, så trist!!

Rose, jag har målat med grundfärg och sedan bivax, blir en mjuk skyddande yta.

Knyttis, vill se bild på din shopping!

• mimmamum

Ja det är verkligen så tråkigt, jag tappar lusten för allt. Vi som skulle på kyrkisavslutning idag, vi tar oss nog inte ens dit.

Tjock kulan, jag köpte bivaxet hos färgaffären, tror även IKEA har mycket billigare. Man får stryka på flera tunna lager, det funkar fint tycker jag och går att torka av.

• mimmamum
    Tjock kulan skrev 2008-05-17 10:23:15 följande:
    Mimma: IKEA, *förvånad* då ska jag kolla upp det, blir ytan matt ändå.
    Det tror jag, är inte helt säker på att det är bivax ikea har men värt att kolla upp!
  • mimmamum

Godmorgon! Här är det VITT kan jag lova, mer än 1 dm snö ligger på marken, mina nyplanterade blommor och utemöblerna, behöver jag säga mer ....

Knyttis, ert hus är verkligen en dröm! Såååå fint! Och vilken söt mage!

Anton, hihi, det är ju super att vara gravid! Då behöver man aldrig bortförklara en bit till av kakan! Vi ska baka Leilas Pain au chocolat på tisdag, de ser farligt goda ut!

Idag ska jag tillverka pållar och hälsa på svärföräldrarna, och bara slappa!

• mimmamum

Tusen tack för era kökskommentarer! Volangdynorna sydda jag förra sommaren under svordomar, det var riktigt pilligt!

Snön börjar tina undan här, vi var tydligen värst drabbade i hela Sverige (Dalarna). Trädden har knäckts av tyngden. Ser helt absurt ut med blommande körsbärsträd täckta med snö och det gröna gräset som sticker fram. Men nu droppar det för fullt från taken, vi har fått en ny vår igen!

• mimmamum

Godmorgon!

Vad ska ni hitta på idag tjejer?

• mimmamum

Låter härligt Malin! Har du någon bild på baljan?

Svar på tråden Vita tråden del 8