• umbro

Vita tråden del 8

numberone: på nr 3 så är det vanliga sidan du menar då allstå inte baksidan som framsida? Och du använder sånt där kalkyleringspapper eller vad det heter som över för texten va?
    ( jäsp hiii jag är en ammande mamma känner mig i bland väldigt trög, dåligt med sömn i bland)

• umbro

numberone: ihihihihi nu är jag med, är fruktansvärt trött idag jag får skylla på det. Nu ramla kronan ner hihihih jätte fin planka du visa. Super fin text.

• umbro

numbreone: hahahahahaha

Lynn84: Jätte grattis till bebisen. Åh så söööt. Min yngsta är 6 mån, jag tycker att det inte var så länge sen jag kom hem från BB.Tiden går så himla fort. Min älsta blir 17 i år, herre gud. Jätte grattis, sååå söööt han är.

• umbro

Ljuset från ljusa sidan: Åh vad kul med bio, jag kan inte heller minnas när jag gick på bio senast. Allt för länge sedan. Önskar er en trevlig kväll

Vanilj : Åh så fina kannor

• umbro

Jag undrar i fall nån här har bilder på väggar i antikvitt med vita möbler? Och vitt på väggarna med antikvita möbler? Framför allt så är det väggarna jag är ute efter att se.

• umbro

LinaoMatilda: Super snyggt, "nu har jag bestämmt mig " den färgen blir det, har du kanske namnet på den färgen som du har använt på väggarna? Vi har använt oss av Beckers färg om jag säger att jag vill ha obruten vit blir det nåt liknande du har då kanske?

• umbro

Videli: Kanon fin soffa, härligt med en semester resa. Välkommen tillbaka

• umbro

Mildamaränger: Åh så tjusig kanin .

Vaniljdröm: Visst är det lätt att fastna här vid datorn, mycke roligare en att städa.

Svar på tråden Vita tråden del 8