Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-06-05 10:16:37 följande:
    Blir lite irriterad på FL, som plusmedlem ska man ju ha obegränsat med utrymme för bilder men ändå är mina bilder förstora för att ladda upp. Tänkte lägga in lite nya bilder men orkar ju inte sitta och förminska alla hela tiden
    hmm... jag håller med
  • MildaMaränger
    Tjock kulan skrev 2008-06-05 13:33:47 följande:
    Hej hejDå sitter man här efter en natts jobb med en aktiv Alice som vill äta tidningspapper medans man själv fick 3 tim sömn innan maken stack till jobbet. Jag gnällig , jag får skylla mig själv, vad gör man inte för att få lite extra pengar till inredniong och renovering . Numberone: Nu får du snart säga till h*n att skärpa till sig och masa sig ut enrummaren är för trång nu .Smultron: Tack, men det kommer inte att bli bättre får ta var på den tiden som finns tillsammans med honom så länge det går.Bea: Åh jag hade inte kunnat hålla mig hade velat slita upp alla kökspaket och montera på direkten, men så har jag inte något tålamod eller karraktär .'Malins: Låter som min helgplanering .-), få upp piff i hallen måla hylla till trädgårdsplanket och pelargoniorna, och klistra/&häfta upp tapet på insidan av färdigmålade skänken. Hoppas på att mannen kan få tummen loss och få upp sista kvartstaven under trappan och en list in till toaletten.....MM: Söt neccesär hur stor är den?
    alldeles lagom... hmm... typ 15x20 kanske
  • MildaMaränger
    Tjock kulan skrev 2008-06-05 13:44:01 följande:
    MM: ok är på jakt efter en lite större i typ vaxduksfeeling som är lätt att torka av till Alice prylar i skötväskan.
    men jag tror att de hos elsashem är större
  • MildaMaränger

God morgon!

Idag bär det av till Malmö och där ska jag titta in på Zara, Fideli och konungen, Bonti och Lucky little me....

Jobbigt med så svullna fötter bara.. jag försöker dricka en massa men då blir man ju så förbaskat kissig

Hoppas att ni alla får en underbar dag, det ska tydligen bli sjukt varmt!

• MildaMaränger
    malins79 skrev 2008-06-07 21:44:40 följande:
    Mori, har tänkt på dig flera gånger också men hade för mig att du skrivit att du skulle ha en paus för pluggandet.Hoppas du mår bra och att du och maken kan hitta tillbaka till varandra. MM, vilka fötter, är du släkt med elefantmannen Det måste vara jättejobbigt, har du kollat ditt blodtryck så att du inte har fått havandeskapsförgiftning?
    blodtrycket är bra! som tur är!
Svar på tråden Vita tråden del 8