Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Hej LCroft! Kul att se dig! Härligt att uteplatsen är klar. Bilder? Hur går det på jobbet?

• LinaoMatilda
    LCroft skrev 2008-05-29 18:17:25 följande:
    LoM: Hej vännen! Bilder kommer nog imorgon när det är piffat och klart (hoppas jag). På jobbet går det bra, men skönt med en extra ledig dag Själv då?
    Bara bra med mig Njuter av att sommaren är här och pysslar mycket i trädgården. Snart har jag semester också
  • LinaoMatilda

Hej PD77! Hur mår du? Går det bra med diabetesen?

• LinaoMatilda

LCroft: Det ser jättefint ut! Vilket jobb det måste ha varit.

• LinaoMatilda

Hej Mimma! Låter som en trevlig dag.

• LinaoMatilda
    PD77 skrev 2008-05-29 19:48:17 följande:
    Lite bättre nu. Jag jobbar igen. Bättre blodvärden och lite lägre blodsocker, fast det ser ut som att jag behöver insulin. Äter så sjuuukt nyttigt och det hjälper inte riktigt. Men jag lär mig väldigt mycket om kost, så det är ju bra. LCroft: Gu, va fin trädgård. Helt underbart fint! Och utemöblerna också. Kanon!
    Bra att du mår bättre. Så duktig du är som äter nyttigt! Hoppas det håller sig nere nu och att det går över helt efter graviditeten.
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2008-05-29 20:23:32 följande:
    Det är mycket tyngre än vad de ser ut, men rätt så roligt faktiskt
    Jag skulle också vilja pröva. Men jag kan se framför mig hur den mattan töjs ut ända tills jag står på backen haha
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-05-29 20:27:34 följande:
    Jag måste ha väldigt dåligt balanssinne för efter typ 20 sek så gungade marken när jag gick ner.
    hihi tänk som barnen hoppar. Börjar vi bli gamla?
  • LinaoMatilda

LCroft: hihi jag tror säkert du är jätteduktig!

Svar på tråden Vita tråden del 8