-
Det är dessutom alldeles nytt och fräscht där med en liten spa avdelning av nåt slag.... Vi åkte aldrig dit och tittade utan valde Halmstad direkt...MiaMariah skrev 2008-06-13 21:31:26 följande:Apropå förlossningar så är Varberg toppenbra tydligen så jag hoppas den dagen det blir aktuellt att få möjlighet att föda där.
-
MiaMaria:
Ja det är väldigt poppis där uppe och det lär väl inte bli mindre
Det doftar så gott här hemma...har plockat in doftpioner *mmmm*
-
Natti.... nu ska jag försöka sova lite... KRAM på er !
-
Hej på er!!
Nu är vi hemma igen efter en dag på förlossningen, jisses vad man kan vänta där på helgerna....
Saker har börjat att hända iallafall å det känns skönt...Har en ny tid för kontroll på måndag morgon och senast onsdag kör de igång det hela....
-
Nepp inga värkar alls men är öppen 2 cm så det känns bra....läkarn va inne å kraffsa lite för att se om det kanske kunde köra igång det så nu blöder jag en aning. Imorn blir det en lång promenad och hoppas på att det kommer igång.LinaoMatilda skrev 2008-06-14 18:26:31 följande:Numberone: Så spännande! Tänk snart är denna jobbiga väntan över. Har du några värkar eller hur känner du dig?
-
juliah:
Jag är på bf +14 idag...
-
Ja snart är min älskling här..... tack för all peppning, ni är underbara!!
Nu måste jag återgår till fotbollen.... jätte spännande!! KRAM
-
Ååå lilla gosingen!!! *längtar*Kaktus76 skrev 2008-06-15 17:38:18 följande:Kastar hastigt in en bild på våran goding!!Hoppas att ni alla har det bra,här är det bara bra,hinner inte vara här inne just nu..... men det kommer nog snart tid till det också
-
Kikar bara in snabbt ....På onsdag kl. 8 ska vi vara på förlossningen för att sätta fart på lilla bus....Hoppas att det inte tar ett par dagar bara....
-
KRAMtjenixen skrev 2008-06-16 14:29:38 följande:åh, vad spännande. Lycka till!!!!