Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-06-18 17:24:46 följande:
    GRATTIS Jaaa men Gud tyckte det var lite konstigt, för min man ringde och jag sa nummret till honom...
    Nu är de hemma i mitt garage! Jättefina var de! Ja förutom den tråkgrå färgen då. Märkligt med telefonnumret, men han hade fått en väldans massa mail och de valde visst att ringa mig för att de tyckte mitt efternamn var fint!
    mimmamum skrev 2008-06-18 17:25:03 följande:
    Kajsa, grattis vilket kap!  Missade nog bilden, vilken färg var de? Med eller utan klädd dyna?
    De är sprutmålade i grått, så de måste ju målas om. Klädd dyna som också ska kläs om. Men jag har ändå tänkt att ha volangdynor över sen. Så nu ska jag beställa NoK dynor från Bladers hage också!
    Camilla R skrev 2008-06-18 18:20:02 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-06-18 17:16:41 följande: Grattis, vad kul och vilket fynd!!
    tack! Ja verkligen!! Är så glad att det var 6 stycken också!
    malins79 skrev 2008-06-18 18:21:55 följande:
    Grattis Kajsa, ska de vara i köket eller allrummet?Antar att du har målningsprojekt för ett tag framöver
    Det blir nog till köket. Har inte hundra bestämt mig än. VAd tycker ni?
  • Kajsa 77
    mimmamum skrev 2008-06-18 18:34:11 följande:
    Kajsa, då har vi nog samma! Våra är också gråa med klädd dyna! Ska snart bli vita!
    Jaha! Vad kul! DÅ får vi se vem som får sina vita först då! Har du ngn bild på dina?
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-18 18:58:52 följande:
    Mimma, varför är du så trött....något du vill avslöja Klart man får vara trött.Jag har 4 vita Leksandstolar, som är antikvita. Skulle vilja ha dem helt vita. Få se om maken har lust att sprutlackera dem. Annars är dom fina som dom är. Jag har volangdynor på mina också.
    Funderar på hur vi ska göra med målning av stolarna. Jag vet faktiskt ingenstans man kan lämna in dom på sprutmålning här. Kanske ska försöka rolla dem.
  • Kajsa 77
    mimmamum skrev 2008-06-18 18:44:59 följande:
    Kajsa, jag gissar på att du är snabbare! Jag är sååå trött hela tiden! Dessutom ska vi nog lämna iväg dem på lackering så det håller!
    Ja våra är identiska fast de är mörkare grå i färgen! De är ganska låga i ryggen. Orkar du mäta dina från topp till tå? De känns väldigt nätta. Så mina passar bäst till mitt köksbord. Mitt ekbord i vardagsrummet är så grovt. Så de blir nästan för små till det bordet.
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-18 19:17:27 följande:
    Kajsa, det ska finnas någon i Gränna som sprutlackera, men det kanske bara är köksluckor. Det kan ju vara värt att kolla. Jag har nog ett telefonnummer, vill du att jag inboxa?
    inboxa!!
  • Kajsa 77
    Daggdroppen skrev 2008-06-18 20:17:24 följande:
     Jo men det är ok ändå. Det är ju typ en månad sedan han var sjuk nu... Så det är lugnt! Han är ju ganska pigg trots allt, men klart jag hoppas han inte har feber på midsommar!Hur är det med din tjej? Hur mår hon efter op? Är det bättre? Hur är det med sömnen?Har ingen aning om lackering, tyvärr. Håller på och går igenom vilka kort jag ska framkalla... Har inte framkallat sedan september, så det är en HEL del...
    Det är helt toppen med min tjej! Hon är helt återställd efter op och hon over såååå gott på nätterna. All snarkning och andninguppehåll är helt komplett borta!
  • Kajsa 77
    FruPuffen skrev 2008-06-18 20:15:03 följande:
    Åhh vad kul Kajsa!! Grattis!! Håller ju på med minimakeover i köket...Här har handlats ny kran idag . Denna:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/0 0031841Kaklet är snart klart! Har haft handtagsdiskussion med maken. Han (!) vill ha vita o jag vill ha svarta. Han är lite envis på vita, brukar låta mig bestämma annars men han har bra smak ändå. Det får nog bli som han tycker denna gångtersom de är rätt ok. Han vill ha dessa:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/4 0070232. Det blir en porslinsknopp också men den från ikea tycker vi är lite tråkig så den får bli någon annan.
    TAck!
    Daggdroppen skrev 2008-06-18 20:23:33 följande:
    ÅÅÅÅH så glad jag blir för er skull!!!! Stackaren som hon har lidit, men vilken tur att op hjälpte!
    Ja det är underbart! Vi sover så gott hela familjen nu!
Svar på tråden Vita tråden del 8