malins79 skrev 2008-06-18 20:46:58 följande:
Det var fint! Ska det vitmålas och flytta in på kontoret eller ska du ha det någon annanstans. Flickorna har väl skrivbord, har jag för mig.
Det ska vitmålas och stå på kontoret tillsammans med de nya vita stolarna!

Tjock kulan skrev 2008-06-18 20:47:00 följande:
Hejsan tjejerHär är det full rulle ser jag (antalet sidor sladdrar om er effektivitet )Själv så kan vi lägga ner midsommar med buller o bång. Alice kallas numera för pricken.....Har sedan igår pricker som bara escalerat över hela hennes kropp. Var på bvc som först trodde vattenkoppor eller scharlakansfeber. Men icke nu tror de att det är virusprickar eller femtesjukan, vad det nu e. Ska dit i morgon igen o visa upp henne o se vad de säger då. Ja ja det blir till att fira i stillhet här hemma med maken .MiaMariah: Superfin hylla var har du hittat den ruffiga sötnosen.Kajsa: Grattis till alla stolarna super finaNinizen: Bra gjort, helt sjukt (påminner om min arbetssituation)Himmelbit: Det är sååå fint att jag inte riktigt vet vad jag ska säga :-. Jag hade inte kunnat somna för jag hade bara legat och beundrat det vackra taket om jag hade bott där
tack!

Daggdroppen skrev 2008-06-18 20:47:41 följande:
SÅ himla snygga båd två Skulle lätt passa hemma hos mig
tack! Tänka sig att jag hittat blocketmöbler idag, så som jag har letat i ett par år efter leksandstolar och ett sånt här skrivbord. Och så hittar jag båda samma dag. BOrde kanske köpt en lott!