Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Hej!

Kramar till Kajsa och lilla tjejen!

MiaMariah: Söt kisse

MM: Så fint med kryddor i krukor, och gott i maten också!

• LinaoMatilda

Hej i tråden!

Bea: Härligt att köket kommer! Hoppas vi får se mycket bilder i alla olika skeden.

VIdeli: GRATTIS!!

Himmelbit: Blundar och försöker att inte se alla fina skåp ni har där borta

Kolla i träfftråden och skriv in om ni kommer eller inte

• LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-06-03 21:44:34 följande:
    Åh, nu behöver jag hjälp!Bygginspektören som var här rekommenderade uppvikt plastmatta på badrummet på ovanvåningen för att slippa läckage i framtiden och pga husets konstruktion.Gärna för mig. Jag är ändå urless på att skura fog. Det går säkert att hitta något fint.Däremot är jag smått allergisk mot våtrumsmatta på väggarna (ni får gärna överbevisa mig om ni vet något snyggt).Så nu undrar jag om man _kan_ ha plastmatta på golvet och kakel på väggarna eller om det är det helt off?Vad har man på väggarna om man inte har kakel? Det måste vara 100% tätt så panel går bort även om det är jättefint.
    Ja det kan man absolut ha! Gillar inte heller våtrumstapeten.
  • LinaoMatilda

Vanilj: Glömde; Toppen att ni får en del på försäkringen!

• LinaoMatilda

lillafruluva: Tänk så spännande! Hur mår du nu då? Vet tyvärr inte hur det är med risken för foglossningen.

• LinaoMatilda

MiaM: Vad har du fått för gåva? Jag har missat det inlägget.

MariaV: Kul att du är tillbaka!

Juleja: Fint hus!

Dll: Bild bild bild!

• LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-06-04 14:39:07 följande:
    Jag och Peak menar pläden jag fick i julswapen som ligger på min säng.
    ok, ja den är fin! Har du fått din vita gåva redan?
  • LinaoMatilda

MiaMariah: Ja jag har fått mitt paket. Passade perfekt faktiskt då jag precis beställt en vaxduk i ljusrosa. Fick nämligen duktyngder och rosa servetter och ljus. Och så några fina dekorationsblompinnar. Jättekul. Däremot så borde mitt paket ha kommit fram men jag har inte sett att den jag skickade det åt nämnt något om det. Hopppas hon är nöjd.

Svar på tråden Vita tråden del 8