-
Vi har pratat om att ha en väldigt ljus grå hos oss, det kan bli fint emot allt det vita...MariaV skrev 2008-06-17 10:53:31 följande:Jag behöver råd!Vi ska budget-renovera vårt vardagsrum. I framtiden ska golvet och taket bytas ut och väggarna tapetseras med en vit tapet med mönster. Men nu är det tänkt att målas. Problemet är att min man inte vill att vi ska måla väggarna vita. Så nu vill jag ha tips på andra ganska neutrala färger som passar till vita och svarta möbler.
-
Beatrize:
måste hålla med din dotter om att den är väldigt fin den rosa hyllan...Vita korgar med saker i kan ju bli jätte fint....men jag kan hålla med om att det är lättare med vita hyllor osv. Då kan man ändra runt om så mycket mer...
-
smart så kan man ju givetvis med göra.....Anjo2 skrev 2008-06-17 15:11:55 följande:Ja jag håller med precis fast jag valde att ha färgade möbler ändå....tänkte att när det har gått så långt att man tröttnat på dem så kan man måla om dem med gott samvete....till vilken färg man vill...
-
Håller med!!! Jösses vilket underbart rum...... *avis*Ninizen skrev 2008-06-17 21:26:13 följande:Videli: Vilken drömmatsal Bor ni verkligen där?? WOW
-
Jaaaa hoppas den lilla kommer ut imorn!!! IIIIIIIHH ... förlåt jag är bara så uppspelt och nervös och gud vet allt....malins79 skrev 2008-06-17 21:31:33 följande:Numberone, lycka till imorgon! Tänk imorgon kommer du att vara mamma, det är stort!
videli:
Ja det är svårt att hitta så stora bord och så många stolar till ett vettigt pris.... -
Tack söta ni....
Det känns väldigt pirrigt och nervöst fast på ett bra sätt...det går liksom upp å ner hela tiden... så himla förväntansfull.... Skickar ett sms till MM när det är klart så kanske hon kan springa in å lämna en liten rapport.
Ni kan se på webbisarna sen med www.lthalland.se
-
NATTI!!! Kram
-
Hej tjejer!
Är hemma hos mina föräldrar just nu en stund för lite avkoppling och möte med omvärlden. Vi lever som i ett vakuum för tillfället och undrar vad tusan som hände och vad som kommer att hända.
Vi har idag fått det bekräftat att Ellen inte kommer att bli som de flesta andra men vi vet ännu inte hur "illa" det är och egentligen är det väl bara tiden som kan visa det....Ni vet säkert att det är en magnetröntgen på gång på tisdag för lillsnoffsan som hon kallas mesta delen av tiden och det är den som kommer att ge oss viss info om framtiden. Vi jobbar väldigt mycket med att försöka att inte se på henne som ett normal barn det är fel på utan vår lilla tjej med egna små egenheter. Hon är rolig på många sätt och hjärtat brinner för henne.....
-
Om det inte tillstöter något nytt under de kommande dagarna så är det inlärning av sondkontroll och medicin som gäller för oss och med största sannolikhet hemgång till helgen! Vi längtar otroligt mycket efter att få börja leva med henne som vårt barn och inte som en del av sjukhuset...
-
STORT TACK TILL ER ALLA!! Det värmer så mycket!!
Psst....har gått ner allt i vikt och väger nu som vid inskrivningen i v. 8....