Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

Jag skulle köra på en av de stora om jag hade bråttom... SP-fönster eller Elit till exempel, en del bygghandlar har fönster som lager.

tjenixen skrev 2008-07-04 07:45:58 följande:
    tack för att du orkar svara på alla mina frågor:) Finns ju hur många leverantörer som helst känns det som. helst skulle vi ha tag på någon som kan leverera åtminstone ett fönster om ca 2 veckor men det kan nog bli lite  tajt kanske.
  • mimmi006

Jag vill också åka! hoppas att jag hittar biljetter!

LinaoMatilda skrev 2008-07-04 19:20:40 följande:
    MiaM: Så fina grejer! Malins: Ja jag har fått ägaren till butiken som jag jobbar för nu att betala en resa åt mig dit, hon kommer med också såklart. Men hon kan inte svenska eller engelska (så bra) så hon behöver mig med
  • mimmi006

numberone- vad fin hon är! Vad skönt att ni har fått komma hem nu, hela familjen! Kraaam

• mimmi006

Godmorgon! Jag var på tjejfest igår, så jag är så lagom pigg...

mimmamum- vad spännande med huset! Det verkar som ni ska göra storslagna saker med huset!

Himmelbit- hittade du dem på festivalloppisen? Jag fick fem på den i A, Marcus tyckte att det var heeelt onödigt. Konstigt!

• mimmi006

Fru Puffen- Tack! Vad skönt att det äntligen har gett med sig.
    Det är "min" morgon, så det är bara att bita ihop! Men det var värt det, inte så ofta man är på fest nuförtiden!

Mimma- man ska välja sin släkt! Vi har nästan bara haft släkt och vänner till hjälp, kruxet är bara att de har så mycket annat jobb att göra så det tar tid! Men det kanske kommer att bli lugnare, byggmarknaden har svalnat drastiskt här... De varslar folk på husföretagen och planerade byggen dras in.

• mimmi006

Tjock kulan- vilken duktig tjej! Underbart när de kan sova i eget rum, längtar! Jag gillar lasagne och en god, krispig grönsallad... man kan göra det lite festligare med god dryck och smarrig efterätt. Fördelen är att den ska stå i ugnen lång tid och man kan förbereda den= tid att välkomna sina gäster

• mimmi006

Lax är lyx! Både gott och nyttigt, ska nog fixa det till middag också... älskar att ha kryddörter i trädgården, använder det till allt nu, det blir så mycket godare!
    Tjock kulan skrev 2008-07-06 10:20:09 följande:

Jea, sussie, memoria och mimmi: tack för hjälpen med recept tipsen, ibland kör man fast och behöver lite inspiration, nu bär det av till City gross för inhandling det blir lax till middag
  • mimmi006

Liten måne- kolla runt på loppisar och auktioner! Stolar brukar gå för en spottstyver.

• mimmi006

Vanilj- din atckare! Efter allt slit... men jag tycker att Lasse har en poäng, tänk vilken historia det kommer att bli!

Bea- åååå bilder?

Lasseliten- 500 kronor var ett bra köp ändå. Tänk den fulaste, billigaste på ikea kostar nog mer

Svar på tråden Vita tråden del 8