• Videli

Vita tråden del 8

JohannaJ skrev 2008-06-30 19:48:17 följande:
    I sörmland men bara 30 minuter med regionaltåget. Huset ligger strax utanför Gnesta så  6-7 mil från sthlm. Kolik är bland det värsta jag varit med om. Han skrek från 15-3 varje natt...
    Näää är det sant vi har oxå köpt hus. En gård utanför Strängnäs vad lustigt

Här är vårat hus www.gardochhagar.blogspot.com
  • Videli
    JohannaJ skrev 2008-06-30 19:56:02 följande:
    Ååååh vad fint! Då kan vi möta upp i läggesta och fika Erat hus är ju helt underbart!
    Jaaa eller åka till Qvartingen och shoppa. Har du varit där?
  • Videli
    JeaJea skrev 2008-06-30 20:01:48 följande:
    det kändes stressande alltihop, vi trivs ju här. Kom fram till att vi tar det lugnt och väntar några år.
    Ok, ja det var ingen roligt inlägg heller, glömde komentera det... Att hon orkar!
  • Videli
    JohannaJ skrev 2008-06-30 20:05:26 följande:
    Ja där blir jag fattig! Jag brukar kombinera Kvartinge med mångfaldenhus. Och in Gnesta finns hemmabutiken. Ojoj, vem säger att man shoppar mindre när man bor på landet?Har ni flyttat in än? Vi flyttar 1/9.Beatrize74: kunde inte citera dig Men tack! Huset är en liten sörmlandsidyll. Känner mig glad som få för att vinka hejdå till lägenheten
    Vi hade oxå den 1/9 men nu flyttar vi redan den 8 augusti, för vi fick lägenheten såld såå himla snabbt
  • Videli

Vi kan ha en träff hemma hos mig i nya huset där kommer det finnas gott med plats och sängar och så kanske jag får en changs att träffa er

• Videli

Fats jag kommer ju inte bo i Tranås förståss Fundersam

Hahahaha

• Videli
    JeaJea skrev 2008-06-30 21:53:13 följande:
    jag kommer! ingår det någon behandling
    Hahaha ok deal!
    Om ni som vill komma kan måla och pyssla hemma hos oss, så knådar och fixar jag er
  • Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-30 21:54:20 följande:
    å gud jag kommer också!
  • Videli
    Himmelbit skrev 2008-06-30 22:02:09 följande:
    Nej vad trist!! Hoppas att det ger med sig.Kontra?! Nej, jag ligger redan på massagebänken och har nyss avslutat en ansiktsbehandling
    Hahahaha,
    Ja jag får väl bygga gästhuset till ett SPA, dusch och bastu finns det ju redan
  • Videli
    LinaoMatilda skrev 2008-06-30 22:05:31 följande:
    Bastu? Jag kommer!!
    Hahahaha det skulle jag väl aldrig ha sagt i den här tråden, då halva tråden består av finländare

Näää nu ska jag börja slipa mig Alve skåp som min man var och hämtade idag...
Svar på tråden Vita tråden del 8