Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

God morgon!

Grattis Elle 1år!

Anton: Låter som att du gjort många bra fynd!

Himmelbit: Så fint det blev med tapeten! Och blommorna också, det finns så fina konstgjorda växter nuförtiden.

Vad ska ni göra idag?

• LinaoMatilda
    MildaMaränger skrev 2008-06-08 16:40:39 följande:
    hihi... tack.. jag ska kolla men det är ju inte helt lätt att hitta en vanlig tygaffär numer
    Ne det är sant. Jag letade efter en madrass för ett tag sen också. Tänkte jag skulle sy ett överdrag till den och ha i vår träsoffa. Fick reda på att det finns sådana här i en möbelaffär. Har inte kommit mig för att köpa än. Men jag vet att när vi bodde i Göteborg så köpte jag en skumgummimadrass i en tygaffär till skötbordet som jag sydde överdrag till.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-06-08 19:27:04 följande:
    Jag hade tänkt fota Sagas rum för bloggen idag, men som ni ser så har vi inte riktigt samma åsikt om hur man ska piffa, så fotografering få bli en annan dag när det inte är så varmt, så man orkar städa.
    Skrattande
  • LinaoMatilda
    Videli skrev 2008-06-08 19:50:33 följande:
    Tack alla för gratulationerna om huset, kul att ni oxå gillade det Heeej föresten, här en än som är heeeeelt slut. Fotograferignen gick väl sådär. Mäklaren som fotade var jätteduktig. Men idag när jag skulle köpa det sista piffet som jag inte hann igår, så var givetvis alla blommor slut Jaja just nu känner jag bara att det är skööönt att det är över. Kommer ju en till pers om två veckor då allt måste vara städat till topp, då det är visning  Då kan man inte trycka in nått i skåp och garderober
    Kul att det gick bra. Ska det läggas ut på hemnet? Skulle vara kul att se.

Bäst inför visningen är nog att packa flyttlådor och få bort dem från er lägenhet. Kanske ni kan förvara dem hos någon undertiden?
Svar på tråden Vita tråden del 8