Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Har en köpare på Tradera som har skrivit adress sverigevägen i sverige. SKulle just skicka ett vinnarmail till denna köpare, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det måste ju vara en skojare eller? Hur skulle ni gjort?

• Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-06-25 19:52:23 följande:
    Har du länk? Låter skumt...Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:50:06 följande:
    jag tror inte jag kan länka till hans adress? Den får man ju bara upp vid avslutad auktion
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-25 19:50:32 följande:
    Det är som ordermottagare på ett företag här i Gnosjö. Tjänsten är på 50-75% de hade inte bestämt sig när jag ringde och frågade om tjänsten.  Det andra jobbet som jag sökte var på 100% (det vill jag inte jobba) har jag inte hört något ifrån.Tur att jag var och köpte några söta koftor idag på rea.
    Låter ju toppen! Alldeles lagom att jobba deltid! JAg kommer nog aldrig mr att jobba heltid. Kan tänka mig att jobba 75% resten av livet!
  • Kajsa 77
    LinaoMatilda skrev 2008-06-25 19:55:11 följande:
    Kajsa: Kolla på eniro om det finns någon sverigeväg?
    ja jag har gjort det. Det finns ingen sådan väg, och inget sådant samhälle som heter sverige heller ...
  • Kajsa 77
    FruPuffen skrev 2008-06-25 19:55:51 följande:
    Ja skumt eller så någon som inte vill lämna ut sin adress på nätet helt enkelt? Är dock inte hemma på tradera...
    Tänkte också så, men han måste ju ändå det om jag ska kunna skicka prylarna...
  • Kajsa 77
    Camilla R skrev 2008-06-25 19:56:07 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:50:06 följande: Ja, adressen låter onekligen skum. MEN jag tycker ändå att du skall skicka ett vinnarmail och i det fråga vilken adress du skall leverera till. Kanhända är det någon som bara är försiktig med att registrera sin adress... (naivt av mig att tänka så?)
    Jag skickar iväg ett mail, helt vanligt och så lägger jag till:
    "Jag ber dig också att meddela mig din korrekta adress, för jag antar att du inte vill att jag skickar iväg dina saker till sverigevägen i sverige?"
  • Kajsa 77
    FruPuffen skrev 2008-06-25 19:57:44 följande:
    Håller med! Har aldrig mått så bra på jobbet som när jag hade mina lediga måndagar.
    Nu har jag fått fast tjänst på 80 % så det kommer aldrig att finnas anledning för mig att gå upp till 100. Och det känns bara skönt! Nu ska jag vara ledig på onsdagar. Ett skönt break mitt i veckan. Och ekonomiskt så klarar vi det utan problem. Så varför slita ut sig i onödan... Lärare blev man ju ändå inte för lönen. 80 % av ingenting eller 100 % av ingenting är ju ändå - ingenting!
  • Kajsa 77

Nu när det ändå mest är tjejer här som ska till stockholm på lördag så kan jag ju passa på att fråga:
    Jag hade ju sagt att jag troligtvis kunde ha bil. Men nu blir jag utan. Var det Fru Puffens bil som var fullsatt? Finns det plats i någon annan bil?

• Kajsa 77

I min stora tjejs rum har vi en hylla ur serien Bestå från ikea. Den är 120x128 cm, vit. Har dörrar och lådor.
    Den är helt slät, finns inte en detalj på den. Funderar över om jag ska "hotta" upp den å något sätt, eller om jag helt enkelt ska byta ut den. Tycker den är så himla tråkig. Vet inte i så fall vad jag skulle ha istället. Behöver lådor för hennes underkläder, böcker, leksaker.

Svar på tråden Vita tråden del 8