Vita tråden del 8
Har en köpare på Tradera som har skrivit adress sverigevägen i sverige. SKulle just skicka ett vinnarmail till denna köpare, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det måste ju vara en skojare eller? Hur skulle ni gjort?
Har en köpare på Tradera som har skrivit adress sverigevägen i sverige. SKulle just skicka ett vinnarmail till denna köpare, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det måste ju vara en skojare eller? Hur skulle ni gjort?
mimmi - du kan söka på partyprissen. Det verkar ju helt ok med omdömena *fundersam*
Nu när det ändå mest är tjejer här som ska till stockholm på lördag så kan jag ju passa på att fråga:
Jag hade ju sagt att jag troligtvis kunde ha bil. Men nu blir jag utan. Var det Fru Puffens bil som var fullsatt? Finns det plats i någon annan bil?
I min stora tjejs rum har vi en hylla ur serien Bestå från ikea. Den är 120x128 cm, vit. Har dörrar och lådor.
Den är helt slät, finns inte en detalj på den. Funderar över om jag ska "hotta" upp den å något sätt, eller om jag helt enkelt ska byta ut den. Tycker den är så himla tråkig. Vet inte i så fall vad jag skulle ha istället. Behöver lådor för hennes underkläder, böcker, leksaker.