Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-06-12 09:07:54 följande:
    Hej Mia!Tack söta du, suger åt mig som en svamp Vad händer hos dig idag?Själv ska jag laga hamburgare. Köpte en fin "hamburgepress" igår så jag kan göra mina egna hamburgare. Hoppas att den funkar!
    å det är supergott att göra egna...
    prova att ha lite olika saker i som tex fetaost
  • MildaMaränger
    MiaMariah skrev 2008-06-12 09:10:52 följande:
    Vad kul med pressen och låter gott med hamburgare, mums! Maken är ledig så vi ska iväg in till stan en sväng, ska kika lite i affärer
    kökshanddukar och ... ja...läs ovan
  • MildaMaränger
    Tjock kulan skrev 2008-06-12 21:52:40 följande:
    HejsanÄr helt slut efter pop rean (som precis som många andra spräckte min budget ). Köpte hur mycket br basplagg som kan matchas i det oändliga samt praktiska saker som vindflece jacka skaljacka och byxa.Mia: usch vad trist hoppas inte din nacke har blivit alvarligt skadad.Bea: Väntar spänt på det färdiga resultatet, kommer bli hur bra som helst tror jag.Malin: Tycker du ska ge skammbudet och invänta svaret om det inte tas väl emot så gå upp lite i pris sådana skåp brukar jui gå från 500 till 800 i mina hemtrakter maria V: var det du som satte panelskiva i badrummet?Nu ska jag visa maken pop fynden
    hihi samma här... men det var lite olika på väla och kullagatan.. väla hade mer mössor och vantar och sånt.. i stan hade de mer av basen
  • MildaMaränger
    misak skrev 2008-06-13 09:32:58 följande:
    Är det någon som ska beställa från inreda.com som bor i nv skåne så vi kan dela på frakten Förstått att den är lite dyr.
    jag beställde igår.... synd
  • MildaMaränger

nej nu blir jag galen... jag upplever det som att jag har en värk ca var 5-10 min och det gör pissont. i ryggen och framtill. Och bm sa att har du riktiga värkar så har du så ont att du inte kan prata. barnet har inte fixerat sig heller utan ligger rörligt. jag antar att det är förvärkar med är det inte lite väl tätt???

• MildaMaränger
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 14:51:02 följande:
    MMHur länge håller värken i sig?Det låter lite tätt för att bara vara förvärkar men å andra sidan tror jag inte att du hade tvekat om det var "riktiga" värkar för de går inte att ta miste på liksom.När är det dags?
    det är 2 veckor kvar
  • MildaMaränger
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 15:01:24 följande:
    MMJa, känner du att värkarna blir kraftigare är det dags.Åh, vad spännade!Hur känns det nu?
    det gör ont i ryggen.. och nedre magen... har gjort det  hela dagen
Svar på tråden Vita tråden del 8