Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

God morgon! Idag ska jag shoppa en massa kryddor och så ska jag kolla om jag hittar något på cervera för mitt presentkort. Kanske margrethe skålar?

Det blir i alla fall till att njuta i solen!

• MildaMaränger
    LinaoMatilda skrev 2008-05-04 16:23:46 följande:
    Det är nog många som gör det av oss här på tråden. Jag köper lösnummer, även om jag köper alla nummer så det skulle nog löna sig att prenumerera En av favoriterna är det.
    jag gör det!
  • MildaMaränger
    Himmelbit skrev 2008-05-04 20:27:53 följande:
    Hej på er!Idag visar jag liiite shopping - fynd från första affären som vi var i. Jag portionerar lite varje dag så att ni inte blir helt skrämda.. njutensmula.blogspot.com/
    åååååååååå jag längtar tillbaka!!!
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-04 21:32:53 följande:
    God kväll i tråden!Har haft härligt långledigt och varit nere på Nötholmen i Strömstad, gud vilket underbart ställe.Sambon och jag fick mycket egentid eftersom det var min mamma och hennes man vi besköte där och de mer än gärna tog Anton hela dagarna.Vi passade på att åka till Göteborg en snabbis för att göra ett könsUL och nu är det helt säkert att det är en liten kille i magen.Anton sa helt oväntat att lillebror i magen ska hete Algot...vi har ingen aning om vart han fått namnet ifrån, har frågat på dagis men de vet inte heller. Vi har hela tiden sagt att om det är en kille så blir det Alexander men nu börjar jag gilla Algot, sen skulle det vara lite roligt eftersom Anton kom på namnet. Vad tycker ni?Nu ska jag läsa tillbaks!
    supergulligt!!!
  • MildaMaränger

Nej nu är det läggdags... i morgon är det besök hos BM... spännande!

• MildaMaränger
    Tjock kulan skrev 2008-05-05 12:05:14 följande:
    Hej tjejerTillbaka från sång o fika på öppna, Alice har däckat i vagnen o jag ska hoppa i mina målarbrallor och ta sista vevan med penseln på hallgrejorna innan babysimmet Julia:vilka vackr bilder du tagit, du är en rikitg fena på att trycka av bilder Milda: Vilken härlig sommarbild, är duken en vaxduk eller vanligt tyg?Peak:Kommer bli super i den gröna färgen, trädet liknar en häng salix men det är det nog inte,Har frågat innan men gör ett nytt försök Var går jag in på Dafront för att hitta olika typsnitt? och hur gör ni när ni skriver på möbler, anv ni färg eller köper ni en spritpenna av något slag?. Hoppas på svar så jag kan bli färdig med mitt nyckelkåp
    menar du bilden med potatissalladen?
  • MildaMaränger
    Tjock kulan skrev 2008-05-05 12:47:58 följande:
    Milda: Japp, jag som är otydlig , den blå med prickar, har letat efter en sådan i vax men inte hittat i rätt färg eller pris .
    den är turkos... kommer från stoff och stil
Svar på tråden Vita tråden del 8