Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit
    Tjock kulan skrev 2008-05-09 22:24:50 följande:
    Antons: Trodde inte jag skulle hitta något direkt MEN det blev 2 olika sorters lampor med skärmar. 2 lite högre som påminner om gjutjärn till utseendet och 2 lite lägre lampor av trä i vit målad matt färg. Köpte 2 veckade skärmar i röd/vit rutigt och 2 vita linne skärmar, lite tavlor till v-rum en vaxduk i ljusblått med vita prickar liknar med milda maränger har och en balkonglåda i pile. Så jag måste säga att det var över förväntan på Gekås Himmelbit: Låter som en underbar träff, men svårt med att binda blommor, känns ju som man är helt deformerad i händerna när man ska hålla ihop buketen och binda den samtidigt.Mimmi: Vad sknt att det verkar ha löst sig med den hemska människan i din blogg, var det en galning eller en avundsjuk inredare...
    Vad mycket fint du verkar hittat!! Du får visa bilder sen!!

Ja, det var verkligen jättetrevligt på träffen! Ja, jättesvårt. Sen sa Jea: "Lyft bara på tummen när du lägger på nästa....". Lätt för henne att säga . När jag lyfte på tummen så tappade jag allt! *ha ha ha*
  • Himmelbit

Nu går mina ögon i kors! Måste gå och lägga mig.

Ha en fortsatt trevlig fredag - för er nattugglor

Godnatt!

• Himmelbit

Hej på er!!

Vilken otroligt underbar helg vi haft!! Hoppas att alla ni andra har haft det lika soligt och skönt!

Vi har varit på bröllop och på kalas - perfekt helg för båda delar!

• Himmelbit
    lasseliten skrev 2008-05-11 21:29:15 följande:
    hej vänner! Hur är det, finns det någon bloggtråd? Jag har iaf bloggat...om min vän J:s hem! Jättefint 50-tals hem! Kika gärna in en sväng! Blir så tacksam om ni lämnar en kommentar, vet att Jenny skulle uppskatta det enormt! Hoppas att ni alla har det härligt i solen!
    Slog mig precis nu att jag har ju lovat dig bild på vår uppfart *teflonhjärna* Generad Är du fortfarande intresserad? (jag har bild så jag ska bara leta rätt på den i så fall).
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2008-05-11 21:42:53 följande:
    Å jöss vad god den ser ut..
    Den var god kan jag lova
    Ett lager med chokladgrädde och ett med polkagrädde. Riven Marabou mjölkchoklad både inuti och ovanpå! *godisgris*
    MildaMaränger skrev 2008-05-11 21:44:27 följande:
    ååå är det dumle på sidan??
    Yes! Dumle och mjölkchoklad!! Gott!
  • Himmelbit
    summer06 skrev 2008-05-11 21:41:23 följande:
    Hej hej! Skrev samma fråga i morse, men ja ser om ja kan få lite fler tips nu...Ja söker efter maileg #the carrot story" på nätet, men ja hittar den ju inte! Nån som vet vart man kan köpa den?
    Jag har ingen aning tyvärr. Går det inte att få fram återförsäljare på Mailegs hemsida och kolla igenom dem? (om du inte får ngt bra tips vill säga).
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2008-05-13 19:45:34 följande:
    Hej på er!Jag och Jacob kom i väg som vi skulle till Ikea, men han tyckte inte det var så kul på textilavd så jag köpte bara några gardiner åt min mamma som jag lovat.Jag hittade några söta rosa ljuslyktor i fempack för 25kr tror jag det var. De ska få "bo" i tvättstugan.Köpte två tavellister som jag har tänkt att fästa dubbelkrokar på undertill och använda till att hänga våra jackor på i groventré. På själva "listen" har jag tänkt att man ska kunna lägga ifrån sig nycklar coh lite småkrafs.Hur förvarar ni stryktvätten? Sorterat för varje familjemedlem, ligger allt i samma korg eller hur gör ni?
    Vi har en ställning med trådbackar från Ikea, där vi sorterar smutstvätten. Ovanför den har vi en trådback där det som ska strykas ligger. Jag är dock lite "skadad" och vill ha mina plagg precis nystrukna när jag ska ha dem på mig. Därför hänger jag in dem ostrukna först. Fråga mina medresenärer på Skånetrippen - jag strök varje morgon! *knäpp*
Svar på tråden Vita tråden del 8