Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

God morgon!

Det här vädret gör ju att man bli på underbart humör, det är så härligt. Gustaf (Sambon) och sonen är ute på promenad. Han har köpt stegräknare och går varje dag innan frukost, så duktig.

I eftermiddag kommer sambons bror med fru och son över på middag. Det blir grillat på altanen när det är sånt härligt väder. Ska bli skoj för barnen leker så bra ihop, det är bara 6 veckor mellan kusinerna.
    Funderar på att baka Leilas morotskaka till efterrätt.

• Anton2005
    PD77 skrev 2008-05-10 06:54:47 följande:
    Här skiner solen så jag tänker sola. Fast jag har en gräns på en timma om dagen, eftersom jag är gravid och inte vill riskera att få pigmentförändringar. Men jag blir så sjukt fort brun nu, antagligen pga av alla hormoner. Maken ska sjösätta båten, så jag ska nog till hamnen en sväng. Det är ett så härligt sommartecken. Båten i vattnet. Lite loppistorg måste jag ju hinna med också.Juliah: Låter hääärligt! Varför libanesiskt? Har du anknytningar till Libanon eller är det bara väldigt gott? LCroft: Låter inte lika kul att städa. Men när det väl är gjort, DÅ är det härligt!
    När är det du ska ha bebis?
  • Anton2005
    PD77 skrev 2008-05-10 07:17:47 följande:
    10 Augusti. Så det blir en varm sommar för mig.
    Ja om vädret fortsätter så här så blir det väldigt varmt. Jag har BF 13 juli så jag går oxå runt och svettas Skrattande
  • Anton2005
    PD77 skrev 2008-05-10 07:20:55 följande:
    Anton2005:Kanonfin blogg du har. Blev nyfiken på sovrummet, det ser så fint ut. Du måste sätta in mer bilder.
    Tack! Måste piffa lite till i sovrummet innan det kommer fler bilder. Måste erkänna att vi har en hemsk garderob där som jag inte kan göra mig av med för den rymmer så mkt. Den ingick i husköpet och är suverän men så ful.

Jag tillhör tyvärr en av dem som inte tycker det är så mysigt att vara gravid. Har haft en del besvär iofs, sen blir ju allt så jobbigt o tar sån tid att göra. Jag längtar verkligen tills bebisen kommer nu.

Är det första barnet el? Vi har en 2-åring här hemma oxå
  • Anton2005
    PD77 skrev 2008-05-10 07:42:40 följande:
    Tack! Ja, vår garderob är kanon. Vi byggde den i Januari. Behövs ju mer utrymme nu när lillen kommer. Och vi ville även höja värdet på lägenheten. Ska sälja den nästa år eller så. Kan du inte hänga skynken/gardiner framför garderoben i sovrummet. Det gjorde jag framför vår garderob i hallen. Skillnaden är enorm. Ja, det är första bebisen. Vi fick kämpa ganska mycket för att bli gravida, så det är nog därför jag njuter lite extra nu när vi äntligen lyckats.
    Ja skynken va ingen dum idé. Tycker wilmagardinerna från ikea är suveräna att ha till lite allt möjligt så de kanske jag kunde känga framför.

Härligt att höra att du kan  njuta av graviditeten. Även om jag inte mått helt bra så är det ju absolut värt allt och lite till sen när bebisen kommer.
  • Anton2005

Godmorgon!

Härligt väder idag igen. Idag ska jag bara slappa. Igår storstädade vi och hade gäster hela kvällen så man är lite trött idag.

Bakade Leilas morotskaka och den va supergod

• Anton2005
    mimmamum skrev 2008-05-11 09:09:27 följande:
    Godmorgon!Underbart väder idag också! Fast jag har haft feber inatt, jättetrist! Har för mig att elsahem.se har The carrot story, dock inramad! Den är sååå söt!
    Krya på dig. Hoppas det fina vädret hjälper dig att må lite bättre
Svar på tråden Vita tråden del 8