Inlägg från: Fotograf Karlander |Visa alla inlägg
  • Fotograf Karlander

Vita tråden del 8

Halloj

På torsdag ska vi titta på en Paradvåning 230 kvadrat och 7 rum *Tok längtar*.....

♥ (¯`°?.¸ ♥ Tro på dig Själv-Du är Bra som du är ♥¸.?°´¯) ♥
  • Fotograf Karlander
    Fotograf Karlander skrev 2008-06-17 09:29:40 följande:
    HallojPå torsdag ska vi titta på en Paradvåning 230 kvadrat och 7 rum *Tok längtar*.....
    En liten bild på den....

Hall_tagit_fr._kpr.JPG
  • Fotograf Karlander
    MiaMariah skrev 2008-06-17 09:32:08 följande:
    Ååå, håller tummarna för att det blir den!
    Tack Ja många sömnlösa nätter med möblering o grejs i Huvudet
  • Fotograf Karlander
    LinaoMatilda skrev 2008-06-17 09:36:19 följande:
    Fotograf: Håller tumamrna för er. Ser jättefint ut.MiaM: Muuuums!
    juliah skrev 2008-06-17 09:38:49 följande:
    mia, Tack! Jisses så gott det ser ut, blir sugen!Jag beställde en avlång tallrikshylla som jag suktat efter länge, ett galler för bakverk, pirog/pizzaformar, en trälåda med fyra fack, och en stor zinklåda *nöjd*fotograf, lycka till med våningen!
    Tack så Jätte mycket
  • Fotograf Karlander
    tjenixen skrev 2008-06-17 09:52:34 följande:
    juliah: underbar tallrikshylla du beställt. vaniljdrömmar: Håller med om att det måste vara enklare att sätta väv och måla och sen måla om än att tapetsera om ifall det blir sunkigt och nött etc. Allra helst i hallen. Vi har tyvärr väv i rutmönster men den får hänga med då den är praktisk i alla fall när man som vi har 4 egna barn och en hel del extrabarn som kommer och går här. Det slits en hel del tycker jag, i alla fall när hallen är pluttig och trång som hos oss.Lillafruluva: håller tummarna för att något händer för mögel och fukt ska man inte behöva bo i. fotograf: vilken underbar våning det verkar varamiamariah: usch och fy vad hemsk du är som frestas så:)LoM: lycka till hos tandläkaren.
    Ja de ska bli så kul och titta på den
  • Fotograf Karlander

Halloj

Ohhh i kväll ska vi titta på Paradvåningen * Längtar*
    Jag var i stan i går och prövade Viking gummistövlar och skulle inte beställt dom..har för tjocka cykelvader så de blir till att skicka tillbaka dom......väldigt tråkigt...

• Fotograf Karlander
    Videli skrev 2008-06-19 15:53:24 följande:
    Är det någon som vet vart man kan hitta fina stora ljuskronor i smide/gjutjärn? Skulle vilja ha en i matsalen, alt. en kristallkrona utan lampor enbart med stearinljus. Men sånna fina till bra pris verkar omöjliga att fynda
    Min Mamma är smed och hade kunnat gjort en super fin till dig
  • Fotograf Karlander

God Morgon!

Håll i hatten och var ni inte vakna innan så blir ni det nu...Dröm huset eller

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/205356  (Inte min annons) .........

I torsdags var vi o titta på Paradvåningen wow så stort...230 i takhöjd,massa fönster,vi får veta på Mån-Tis om vi får det. Men fick mail i går att till 110 % så fick vi den

• Fotograf Karlander
    LinaoMatilda skrev 2008-06-21 08:32:35 följande:
    Fotograf: Hjälp! Ja ibland undrar man ju... Kul att ni troligtvis fick våningen, så ni slipper köpa huset
    Hehehe ja
    MiaMariah skrev 2008-06-21 08:36:55 följande:
    Vad härligt!
    Ja det känns underbart....

16-17 fönster som ska ha gardiner o blommor
  • Fotograf Karlander
    mimmi006 skrev 2008-06-21 11:11:35 följande:
    Goddag goddag! Här var det en lugn midsommar igår, vi firade tillsammans med flera andra barnfamiljer i byn. På kvällen hade jag och en annan tjej planerat att släppa loss, men som vanligt gick vi våra rundor med vagnarna för att söva barn och sövde oss själva på kuppen! Treeevligt var det iallafall och barnen hade roligt...Lasse- fin ny pres!Fotografen- grattis till ev. ny lägenhet!
    Tack så Jätte mycket
Svar på tråden Vita tråden del 8