Vita tråden del 8
oj läste inte ens färdigt alla sidor innan jag började skriva... ser nu att numberone inte fått bäse ännu
oj läste inte ens färdigt alla sidor innan jag började skriva... ser nu att numberone inte fått bäse ännu
kajsa: Jättefint!! Och du var riktigt snabb du!
Godmorgon!
Vanilj: Åh typiskt, här åskade det också så det sjöng i väggarna inatt. Jag tycker det är jättefint med gungstol, en liten nättare variant som den du visar är ju jättefint! hmmm vilken färg....undrar som flundran... nej men det beror ju på i mitt hem hade jag valt vitt, vi har ekgolv och vita möbler i övrigt så det passar bäst in. Jag tycker det är så fint att ha en liten fårfäll på också.
Camilla: Åhh jag undrar det också! Jag är så himla sugen på det linneskåpet men det är ju rent av vansinne att de inte har det i andra färger.. känner inte alls för att måla om en ny möbel för 1900, då väntar jag och hoppas!
13år mellan: Lycka till på nya jobbet!
Visst var det idag som numberone skulle få komma in och se hur det stod till och senast insdag bli igångsatt? Spännande!
Fluffiga: Men gud så skumt, hur länge hade hon varit borta? Kanske kommit in i ngn garderob eller så?
MM: Skönt att det stannat av lite så du kan få tillbaka lite krafter, men det är ju defenitivt övning pågår!
Kan inte ni kika in i min blog och bombadera med lite tips om min nya hörna..
www.livetfranljusasidan.blogspot.com
tack
Ja surfa och betala räkningar. Skall försöka "gömma" en skrivare någonstans också. Ja trådkorgar hade varit riktigt snyggt!
fluffiga: glömde ju, nej det är inte superlänge men klart man börjar undra!
camilla: förstår din irritation, det visste man ju att den bara fanns i rött..uppenbarligen men kunde de inte då svarat på om den skulle komma i andra färger också... Jag är så ledsen över det här gula linneskåpet... tycker att i en serie skulle alla färger finnas i allt så man kunde matcha om man nu skulle vilja det...
numberone: åhhh underbart! Kommer säkert gå kanon Och nu är det din tur att snusa bebis!
camilla: japps skall bombardera dem
MiaMariah: Ja precis de hyllorna jag har tänkt på Men det är egenmålat eller? tror inte man har sådan tur att de finns vita
Jag får toknippen på att måla sådana saker, jag vet inte hur man gör! För målar man ett lager hur skall man då lägga dem när de torkar för att det inet skall bli märken? Aldeles för tålamodsprövande för mig, men jag har väl inget val
Juliah: Åhhh grattis!!! Underbart! Är det en pytteavdelning eller varför tar de in så få barn?? Det är ju jättebra för barngruppen så det inte är så många som skolas in samtidigt!
Lillafruluva: Ja helt galet med hemtex, de är tydligen under granskning för det där. Är inte enlig konsument lagen riktigt att annonsera rea om de aldrig har "ordinarie" priser..
mia: åh tack för tipset! Det låter ju riktigt smart att göra så! Underbara blommor!
Umbro: Vad är stockholmsvit?