Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-06-13 15:16:02 följande:
    Är det lite uppehåll i värken liksom?
    nej... den drar igång sen ebbar den ut
  • MildaMaränger
    malins79 skrev 2008-06-13 15:22:32 följande:
    MM, om det är förvärkar så går de över om du tar 2 alvedon och lägger dig och vilar. Om det inte gör det är det riktiga värkar.Mina värkar har inte gjort speciellt ont. Jag har inte fattat varför en del behöver så mycket bedövning innan själva krystvärkarna, men det är ju jag det.
    ska prova
    numberone skrev 2008-06-13 15:22:49 följande:
    livet från ljusa sidan:Börjar bli smått knäpp nu när Kaktus har fått och MM sitter med jätte värkar och jag fortfarande inte känner ett endaste skit..... Jag stortjuter ifall jag inte får vara kvar imorn och de sätter fart på det hela....
    du får gääääärna ta min plats, men jag förstår också.. jag vill bara ha det gjort
  • MildaMaränger
    numberone skrev 2008-06-13 18:14:56 följande:
    När har ni fått att ni skall ringa in till bb..... eftersom vi har långt att åka skulle vi ringa när det var 5min mellan värkarna
    ingen aning typ sammam
  • MildaMaränger
    Camilla R skrev 2008-06-13 20:36:59 följande:
    Vill egentligen inte vara "sån" Men jag hade såna värkar från nyårsafton 2001.. Dennis är född 3 januari. Så nära är du nog Hoppas bara du slipper min pina och mitt stora råd är, åk inte in för tidigt, gå där och vanka i korridoren är heltrist....
    jo... jag antar det
  • MildaMaränger
    Tjock kulan skrev 2008-06-13 20:46:35 följande:
    Kan någon tipsa om en söt röd rutig tapet? har tittat på Sandbergs Lotta men tycker den ser rödorange ut Mia: inte kul men nödvändigt, du får ta med dig en ask praliner och senaste nr av lantliv så du kan sysselsätta dig medan du väntar. Hoppas det inte är något allvarligt.MM: Ska du föda i samma stad som du bor i?
    japp.. tänkte det... 3 min till bb
Svar på tråden Vita tråden del 8