Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Malins: Sån är  min man också hihi Men han bara är sådan, menar inget illa med det. Han är bäst på de flesta sätt så något "minus" måste han få ha Jag har börjat köpa saker åt mig själv nu istället.

Himmelbit: Attans då, du kan inte kolla upp rutten på nätet eller något?

Sylt: Fint med tavlorna. Tycker du ska sluta smyga och klampa omkring ordentligt så vi ser dig i bloggen hihi

Anton: Fy sånt är så tråkigt. Men de brukar dyka upp sen när man minst anar det.

• LinaoMatilda
    SnuttanSnuttan skrev 2008-06-10 20:47:46 följande:
    Hej! Har precis hittat hit och undrar nu om ni har några tips på affärer som säljer shabby chic inredning? Eller andra tips?Gärna på nätet eller i närheten av blekinge.. :) Eller finns det Kanske nåt man kan pyssla ihop själv? TACKSAM för alla svar :)
    Hej! Välkommen till tråden   Här hittar du lite butiker: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html så finns det en shabby tråd också var du kan fråga om tips www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31372057.html.
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-06-10 20:58:04 följande:
    Jag har målat, burit, borrat och fyllt vårt skåp själv *själv är bäste dräng* Ett tips att att du lär upp barn. Sigge är ganska stark, så med honom o en filt kan vi möblera om hela nedanvåningen. Ger honom ett par år till, sen skall han få bära möbler i trappan
    hihi va rolig du är. Kan se framför mig hur S och V bär en soffa i trappen om några år Det är bra, de ska läras tidigt.
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2008-06-10 21:03:28 följande:
    Visst, som det är nu är ju V bara ivägen *asg*
    Ja de blir till mer nytta sen när de kan krypa, då kan de liksom putta fram möblerna
Svar på tråden Vita tråden del 8