Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

mimmi,

Tack! Ser man upphängningsöglorna?

• Vaniljdröm

Vi har tapetserat båda två! Men Julia nu för ett tag sedan.

• Vaniljdröm

Kulan,

Jag tapetserade endast bakstycket (på insidan) av garderoben. Den var av massonite. Funkade bra med vanligt tapetslim på den iaf. Det går nog på trä med.

• Vaniljdröm

Fick svar från Therese på Fridas gård.
    Det är en HD-spegel.
    Ni som har den, tror ni att den hänger "snyggt" utan att tippa framåt om man hänger den i ståltråd mellan öglorna.
    *Frågvis* Jag ger mig snart

• Vaniljdröm

Någon som har en rabattkod till Fridas gård?
    *Tigger*

• Vaniljdröm

Tack Mia!
    Man vill ju inte missa rabatten liksom !

Är det någon som kan tipsa om en större "låda" som man kan ha som både sittbänk och smutstvättförvaring?
    Tycker tvättkorgar är så tråkiga (oftast) och det hade varit bra med en liten bänk att lägga ifrån sig kläderna på när man badar.

• Vaniljdröm

Nu behöver jag er hjälp.

När vi renoverar badrummet behöver fönstren bytas ut. De är gamla och murkna.
    Jag har en fundering att byta det ena till ett långsmalt (liggande) istället för att få in mer ljus och rymd i badrummet.

Vad tror ni? Vinner/förlorar fasaden på det?

(Det är det lilla fönstret på ovanvåningen som är toafönstret. Tänk dubbelt så långt och lika högt som det som sitter där nu).

vaniljdrom.blogspot.com/

• Vaniljdröm

Tack för att ni tycker till, tjejer!
    Väggen är ändå tom. Vi ska bara ha ett gammaldags badkar på fötter där under fönstret.

• Vaniljdröm

Fluffiga,

Underbara, vita bilder!
    Vilket härligt skafferi!

• Vaniljdröm

Videli,

Fast nu blev maken rädd för insynen från gatan/grannarna. (Eftersom det är en toa).
    Kanske ingen mening att sätta in större fönster om man ändå måste ha gardinerna fördragna.......
    Äsch, vi får se!

Svar på tråden Vita tråden del 8