Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Knyttis: Mår du bättre? Du har väl inte missat träff-bloggen?

MiaMariah: Fy så otäckt! Tur i oturen att ingen skadade sig allvarligt, hoppas bara din nacke blir bra snabbt! Kram

Lillafruluva: Kul att se dig!

Camilla: Skönt med semester!

Välkomna de som är nya

• LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-06-12 17:51:44 följande:
    Vi har fått fakturan på ytterdörren men själva dörren har inte dykt upp ännu.Inte vill man väl betala innan man fått varan.
    Nej, om det inte är så att det ska betalas i förskott.
  • LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2008-06-12 17:55:22 följande:
    Hihi... Maken slipar golvet för fullt...han har köpt ett litet verktyg som gör att han får bort klistret från förra golvmattan MYCKET lättare. Det har slitits, svurits och svettats här hemma när vi sutitt med stämjärn bredvidv varandra och försökt skala bort det tjocka limlagret. Det är ju viktigt att det tas bort för det drar åt sig fukt från golvet och kan ge mögel. Nu går det i en svindlande fart. Det vi skrapat på tre timmar har han fått bort på tjugo minuter, så ikväll tror jag det blir golvskivor över hela köksgolvet - vilken framfart! Han har också varit iväg och hämtat ut vårt vackra Höganäskakel idag och så har vi beställt kyl- och frys och mikro: Jag är så NÖJD med valet.
    Kul! Hoppas du uppdaterar med bilder sen
  • LinaoMatilda

Bea: Det blir nog bra när det blir färdigt.

Mimma: Du ska väl med på träffen? Du har väl inte missat träffblogggen?

Hallå gott folk! Ni ska väl med på träffen!!
  • LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-06-12 19:22:40 följande:
    Lina, jo det tror jag iaf! Måste höra mer med min resekamrat, åker jag själv villar jag nog bort mig redan på tågstationen här! Har uruselt lokalsinne! Mia, nej fy så jobbigt! Stackars dig!
    Va kul! Du måste komma med i träff-bloggen då ju.
Svar på tråden Vita tråden del 8