Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Kajsa 77 skrev 2008-06-15 19:50:50 följande:
    Jag kan säga att jag blivit skrattad åt idag. Har varit runt och frågat efter hyllpapper i alla tänkbara butiker. Men det finns inte. Så till slut blev det en söt blommig vaxduk som jag har klippt till och lagt i byrålådorna. Verkar faktiskt funka riktigt bra.
    jag har gjort så... superfint är det...
  • MildaMaränger
    lillafruluva skrev 2008-06-16 10:05:53 följande:
    Hoppas de gör nytta ändå!! Då kanske du slipper ligga i många timmar med värkar som avlöser varandra sen
    ja någon mening får man väl hoppas att de har...
    Vaniljdröm skrev 2008-06-16 10:07:04 följande:
    Hej MMUsch det låter jobbigt!Jag tycker du ska belöna dig med något lyxigt! Choklad kanske?Har ni badkar? Ett bad kan göra underverk.
    inget badkar... men vetekudden dämpar lite.. ska till bm snart och kolla blodtrycket som var högt sist
  • MildaMaränger

Hej igen

Nu har jag vart hos bm

INGEN äggvita i urinen och blodtrycket var normalt igen. Jag fick två nya tider innan nästa fredag då jag har bokad tid. Bara för att hålla koll. Huvudet är inte fixerat och värkarna har stannat av... väldigt skönt!!! Kommer bara någon enstaka i timmen.

• MildaMaränger

Hej hopp.. jag är här. Värkarna har stannat av och nu har jag bara lite mensvärk och svag ryggvärk. Jag ska pausa lite från FL, jag mår inte så bra i huvudet just nu. Jag tror att värkarna satte igång något i huvudet på mig. Jag känner mig ensam, trött, deppad över en massa saker, känner att sambon inte förstår och bara gör en massa skoj när jag sitter hemma och är uttråkad, har ont och inte orkar ta mig ut. Vädret är dåligt, dvd trasig, bara vissa tv-kanaler är paj, pengarna är slut... jag orkar inte vara trevlig längre.. jag återkommer när jag mår bättre. Kram på er...

• MildaMaränger
    mimmi006 skrev 2008-06-18 10:57:03 följande:
    Lina- du med! Videli- jag vet inte hur det funkar med frakten, men ring ner och hör med dem. Annars får det bli en tur till danmark, inte fy skam mammaninna- ja, jag vet hur det är! Var så nära att buda på de i danmark, men hade turen att hitta en här!
    mimmi hur har det gått med isabella grejjerna?
Svar på tråden Vita tråden del 8