Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

vanilj - tack!

det ljuva livet - ingen aning men ser ju ut så! blir lite intresserad faktiskt.. ska du köpa dem?

malins - tack! nej, den har stått i mammas och pappas sommarstuga i många år. pappa köpte den väl på femtiotalet förmodar jag.

• MiaMariah

dll - tack för lampkomplimangen. hihi, ja, det kan nog bli tidigare än hösten också i så fall Skrattande men jag anar att min make är svårövertalad. han gillar de stolar vi har. det gör jag också iofs minus att benen står ut så man slår sönder tårna på dem.

• MiaMariah
    malins79 skrev 2008-07-13 20:07:57 följande:
    Tack. Är helnöjd. Men så är det helvitt med.
    Som det ska m a o alltså Flört
  • MiaMariah

Jaja, tack för tipset iaf DLL... Har inte tur när det gäller Blocket (ni minns väl skåpet) *sörjer*

• MiaMariah

DLL - ja, precis, varför tar inte folk bort annonserna??

kajsa - ja, gissa Skrattande

• MiaMariah

Lina - mysigt med pulpeten, har du bild?

• MiaMariah
    Kajsa 77 skrev 2008-07-13 20:52:40 följande:
    Svårt! Nej den blev verkligen fin!Kul att du gillade mitt nya inköp idag. Det var visst inte många den föll i smaken.
    tack. jo, jag gillar också lexington/stjärnor så den var fin.
  • MiaMariah
    Nattönskan skrev 2008-07-13 20:46:43 följande:
    Jag måste se om ni kan hjälpa mig. Har settat ett par kvällar o letat efter en blogg som har ett rum för en tjej som hon gör om från flickigt rosa till lite mer svarta detaljer. Jag har letat o letat men hittar den verkligen inte. Är det någon som har en aning om vilken blogg det kan vara? Ha det så bra!
    det ligger i bakhuvet men kan inte få fram det just nu. ska fundera lite.
    LinaoMatilda skrev 2008-07-13 20:47:56 följande:
    Nej tyvärr, men kan ta imorgon.DLL: Ja det är kul för barnen och trevligt för mig också, men av olika orsaker
    ja, gör gärna det.
Svar på tråden Vita tråden del 8