Vita tråden del 8
Den här kan du bara ta av lite.....
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50113924
Den här kan du bara ta av lite.....
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50113924
70*160
Tror det!
Billigare än Ikea blir det inte !
Jag var tvungen att köpa på Jysk eftersom juniorsängen är 80 bred.
malin,
Det ser exakt lika stökigt ut på sonens rum. Vad är det med de små nu för tiden. Revolt kanske
Vad har ni för vovve? Den har vi inte fått se, tror jag?
Ja, den vill jag se
Mysig hund och härlig bild på hela familjen.
vad lika ni är, du och lilltjejen!
Godmorgon alla!
Tror ni att vovven gillar sin nya matplats?
Nej, det gör han INTE!
Han protesterar genom att välta hela ställningen och släpa maten in under köksbordet.......
Här hägrar IKEA-besök och lite småfix.
Och Jea, jag byter inte bort mitt lilla hus för allt i världeeeeeen! Jag trivs här (vad skönt att kunna säga det efter alla flyttar de senaste åren).
Hej vänner!
Har kommit hem efter en dag på Ikea. Trött men nöjd.
Den här lilla bänken fick följa med hem till badrummet. Ganska söt faktiskt till att lägga sina kläder på medan man tar ett bad och till lite förvaring. Köpte en liten badkarshylla också i samma serie också.
Fast vad tycker ni? Valnöt, är det rätt?
Tror jag lämnar in på sprutlackering imorgon va?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40049684
Sött litet skrivbord:
www.blocket.se/vi/16724493.htm
Godmorgon på er!
Jag har hängt med lite dåligt här i tråden på sistone. Det fina vädret och alla projekt här hemma tar sitt.
Känner mig glad och upprymd av badrumsrenoveringen som äntligen blir av även om det dröjer till hösten. Men jag suger på karamellen och letar godbitar bland tvålar, frotté och annat lyx.
Igår hittade jag en liten bänk på Ikea som jag nog bestämt mig för att lämna in för lackering idag. Visst är vitt bättre än valnöt?
På inredningsfronten väntar vi en ytterdörr denna vecka. Tyckte det kändes som jättelänge när vi fick leveransbeskedet och nu är vi redan där.
Nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe på verandan och njuta innan det blir för varmt och allt stoj och bus drar igång !