Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

kickan08 skrev 2008-06-10 15:40:30 följande:
    Tack malins! Det blir nog (vita) 10x10 då till vägg och 12.5x12.5 ljusgrå till golv.Vi ska ha en kaklad duschvägg och en infälld nisch vid hanhdfatet. Ska man ta annat format där eller köra samma i hela badrummet? Isf antingen vita 5x5cm eller mosaik 2x2cm. Någon som vill tycka till lite snabbt, ska snart åka.
    Svårt. Kan nog tyvärr inte hjälpa.
  • malins79
    knyttis skrev 2008-06-10 16:22:16 följande:
    KA:n har förrästen ej kommit än, de har en 21 dagars rätt att reda upp "felet" på Pixmania som upppstått så nu får jag ha is i magen. De känns verkligen otäckt! 
    Hoppas det löser sig!

Kul att huset känns så rätt.

Hoppas du krya på dig!
  • malins79

Hur brukar ni fira era bröllopsdagar?

Vi har bröllopsdag idag och den har inte uppmärksammats mer än att M sa till Saga att det var två år sedan vi gifte oss.

M sa att vi ska ju till Stockholm.

Tänk om han non gång kunde planera så att man skulle kunna få någon liten present.

• malins79

Idag var jag inne på en lågpriskedja som heter Europris.
    Denna vecka hade de kampanj på stjärnprylar, brickor, muggar, tallrikar bla.
    Sen hade de röda fleeceplädar med vita stjärnor på, kostade runt 70kr. Jag köpte den för att ha när jag ska julpynta i dec.
    Är jag knäpp?

• malins79
    Tjock kulan skrev 2008-06-10 20:22:53 följande:
    Godkväll i trådenTack för alla snälla kommentarer om mitt pysslande med tvbänken, ni e för goa MM: Jagh blev tipsad av birk o kalles mamma om en butik tror den hett bland kobbar och skär sen läste jag mig till att någon sjöfartsbutik i Råå sålde lite sjökort oxå.Vanilj: New Dawn och honungsrosen är mina favvisar.Malins: Trist med bröllopsdagen har du sagt det till honom? köpte du något åt honom?, vilka fina gardiner du beställt.Anton: Klart du e välkommen att titta in lägger till dig Sylt: sdaknar dig och din vackra inredning, hoppas du inte tar allt för lång inredningssemester
    Jag köpte en pikétröja till honom som han visserligen fick förra veckan. Men jag lagade kycklingfilé med grönpepparsås på lunchen.
    Jag har uppmärksammat, Alla hjärtans dag, hans födelsedag, vår förlovningsdag med presenter då kunde han väl ansträngt sig lite. På min födelsedag fick jag trisslotter. Jag fick sen gå och köpa ett par skor som han betalade till mig. Inte så kul eller hur?
  • malins79

Jag har fotbollen på men följer den lika interesserad som när jag tittar på annan sport. Men om de går vidare till final då kankse jag tittar lite mer angagerat. Inget kul att kolla på en match själv. Maken är och jobbar....

• malins79

God morgon!
    Här regnar det idag. Ganska skönt, gräset behöver verkligen regn.

Jag ska slipa lite på Jacobs vagga idag, det hade runnit lite färg *grr* innan jag kan måla den sista gången. Den blir jättesöt i vitt, Nalle kommer bli glad.

FruPuffen vilka mumsiga bilder du visar.

• malins79
    Kaktus76 skrev 2008-06-11 12:42:24 följande:
    Nu har hon kommit,våran ÄLSKADE ALMA10/6 såg hon dagens ljus kl: 02.50  3.900 g och 52 cm lång
    Grattis!!!

Vilket bra datum (vår bröllopsdag)
Svar på tråden Vita tråden del 8