Tjock kulan skrev 2008-06-19 20:20:19 följande:
Hejsan tjejerHätr hemma har jag fortfarande en prickig dotter men som tur är så var det inte vattenkoppor utan virusprickar så det försvinner nog om någon dag eler två . Var in om en sväng på Citron o Timjan och suktade efter deras vackra saker, är nu kär i trådbackar från Bloomingvile Numberone: Grattis till moderskapet och välkommen du underbara lilla barn, tråkig att ni fick sådan start men det hörs som om allt kommer gå bra för er ändå. Malins: Längtar till du visar upp bilder från Sagas garderob, var ska byrån bo?Lasse: Ge mig ett papper så jag kan torka mig kring munnen, ert kök är så vackert Mimmi: Tack söta du , har inte riktigt bestämt mig om rutig tapet eller ej. Men efter Beas inlägg så lutar det nog åt vitt tapet och rutiga och röda detaljer i stället. Känner med mig att det nog blir mer praktiskt när Alice säger att nä nu vill jag har rosa eller blått på mitt rum . Funderar på en slät väv som du tipsade om, e det svårt att sätta upp? och vad ligger det på i pris om man jämför med tapet?Kajsa: Blir hur fint som helst med stolarna, har ni matsalsbord redan?MM, Var du på Flower team idag? Det stod en gravid kvinna i kö bakom mig o Alice och jag fick bara en känsla att det var du , nu låter jag som en galen stalker eller något *asg*
hehe... nix det var inte jag