Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-06-19 14:49:08 följande:
    Det ska finnas ett husmorsknep när skjortorna blir gula under ärmarna av deo och sånt. Vad är det som tar bort det? Bukpluver eller var det ättiksprit?
    hihi... det skulle min sambo behöva.. hans huvudkudde blir asäcklig av hårprodukter
  • MildaMaränger
    Daggdroppen skrev 2008-06-19 14:51:52 följande:
    Jag hade typ lika kort stubin som ni andra och MM, jag hade ju i inlägget innan skrivit och beklagat vad som hänt och hoppades att hon inte skulle få några men. Så ja, visst visste jag om vad som hade hänt .Men nu tycker jag vi glömmer det här missförståndet, för det är ju inte precis det viktigaste... Eller? Och knappast kul heller för Numberone att vi blir osams för det här. 
    jag upplevde det bara som att det som hänt var en petitess i sammanhanget och att bilderna var det intressanta. Over and out.
  • MildaMaränger
    Daggdroppen skrev 2008-06-19 14:51:52 följande:
    Jag hade typ lika kort stubin som ni andra och MM, jag hade ju i inlägget innan skrivit och beklagat vad som hänt och hoppades att hon inte skulle få några men. Så ja, visst visste jag om vad som hade hänt .Men nu tycker jag vi glömmer det här missförståndet, för det är ju inte precis det viktigaste... Eller? Och knappast kul heller för Numberone att vi blir osams för det här. 
    vill tillägga att jag förstod såklart att den inte var din tanke.
  • MildaMaränger
    Leo och Elliots Mamma skrev 2008-06-19 15:24:00 följande:
    Vet ej om man kan göra det via internet...När jag gjorde det så fick jag hem blankett och fick fylla i + att lönekontoret var tvungen att fylla i ett papper för att "intyga" min nya inkomst. Japp, ob räknas med. Läste att du fått en Ellen, grattis. Hoppas verkligen att allt går bra trots en tuff start.
    jag har inte fått en ellen... numberone har!!! tack för svar om FK
  • MildaMaränger
    Camilla R skrev 2008-06-19 16:22:00 följande:
    Vi måste byta plats på brödförvaringen därhemma, och behöver därför ett brödskrin som kan stå på bänken. Har kikat på det från Brukadesign i vit emalj, såg även idag en från Housedoctor www.housedoctor.dk/asp/opslag_brugskunst.asp.. vilken är finast, vilken skall jag ta, eller finns det någon annan bra/fin förvaring?
    jea har den hemma....
  • MildaMaränger

Tjock kulan skrev 2008-06-19 20:20:19 följande:

Hejsan tjejerHätr hemma har jag fortfarande en prickig dotter men som tur är så var det inte vattenkoppor utan virusprickar så det försvinner nog om någon dag eler två . Var in om en sväng på Citron o Timjan och suktade efter deras vackra saker, är nu kär i trådbackar från Bloomingvile Numberone: Grattis till moderskapet och välkommen du underbara lilla barn, tråkig att ni fick sådan start men det hörs som om allt kommer gå bra för er ändå. Malins: Längtar till du visar upp bilder från Sagas garderob, var ska byrån bo?Lasse: Ge mig ett papper så jag kan torka mig kring munnen, ert kök är så vackert Mimmi: Tack söta du , har inte riktigt bestämt mig om rutig tapet eller ej. Men efter Beas inlägg så lutar det nog åt vitt tapet och rutiga och röda detaljer i stället. Känner med mig att det nog blir mer praktiskt när Alice säger att nä nu vill jag har rosa eller blått på mitt rum . Funderar på en slät väv som du tipsade om, e det svårt att sätta upp? och vad ligger det på i pris om man jämför med tapet?Kajsa: Blir hur fint som helst med stolarna, har ni matsalsbord redan?MM, Var du på Flower team idag? Det stod en gravid kvinna i kö bakom mig o Alice och jag fick bara en känsla att det var du , nu låter jag som en galen stalker eller något *asg*
    hehe... nix det var inte jag
  • MildaMaränger

Glad midsommar.. Vi har precis ätit sill, köttbullar, ägghalvor och knäckemacka. Till efterrätt blir det Kärleksmums. I eftermiddag ska jag chocolate chip cookies

• MildaMaränger
    MildaMaränger skrev 2008-06-20 15:25:18 följande:
    Glad midsommar.. Vi har precis ätit sill, köttbullar, ägghalvor och knäckemacka. Till efterrätt blir det Kärleksmums. I eftermiddag ska jag chocolate chip cookies
    jag ska alltså baka... haha.. lite snabb i svängarna
Svar på tråden Vita tråden del 8