Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-06-11 12:19:11 följande:
    Jipppijaaa!Mitt paket från Elsas har anlänt. Nästan 6 kg härlig inredning!Måste rusa till posten genast!
    Åh, vad kul!
    Hoppas du blir nöjd och att vi får se bilder sedan.
  • malins79
    13 år emellan skrev 2008-06-11 12:55:26 följande:
    Har du fått ngn present? Eller glömde han det helt?
    Alltså han kom på kl 09.00 igår att det var ¨vår bröllopsdag men det blev ingen present för det.
    MEN han håller på att göra iordning en spegeldörr som vi ska ha som sänggavel. Den ville jag att den skulle varit klar till igår men det dröjer väl nån vecka till kan jag tror. Jag köpte den förra året i juli och snart borde den vara färdig, kan man tycka.
  • malins79
    Fotograf Karlander skrev 2008-06-11 19:28:10 följande:
    Hoppas jag med o att de går bra o köpa nästa vecka när pengarna trillar in
    Håller tummarna!

Glöm inte Leila bakar kl21
  • malins79

Bea, ska bli kul och ser när det är klart också!

Mia, tur att det inte gick värre.

Anton, vet hur det är. Man blir så frustrerad när man inte kan göra färdigt saker och ting för att man behöver hjälp av någon annan.

• malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-06-12 20:13:55 följande:
    Gokväll!Storstädning här hemma idag igen. Har varit och tömt halva garaget på sortergården och strykit en Megahög med tvätt här i kväll. Hann ju naturligtvis iväg på POP-rean jag också och handlade bra mer än jag skulle! Denna månaden har jag nästan inte köpt något till hemmet, men däremot kläder för hur mkt som hlest. Skulle inte ens våga nämna hur mycket!Miamariah - stor kram till dig, hoppas det inte blev något allvarligt med nacken! Ta hand om dig! Hur gick det med maken?
    Har det blivit några kläder till dig eller är det bara till barnen?
    Vet att du skrev för ett tag sedan att du skulle ut och handla men kom hem tomhänt.

Jag köper med för mycket kläder till barnen. Men det är skönt att veta att man inte behöver tvätta varje dag för att barnen ska ha kläder på kroppen.
  • malins79
    Anton2005 skrev 2008-06-12 20:20:46 följande:
    Jätte fint skåp. Man kan ju alltid testa att lägga bud, kan ju bara få ett nej
    LinaoMatilda skrev 2008-06-12 20:22:58 följande:
    Malins: Fint skåp! Att bjuda en tredjedel av vad det kostar tycker jag är rätt lite. Jag skulle nog inte bjuda mindre än 1000kr.
    Jag tänkte att om jag säger 500kr kanske hon säger 700 och det kan jag acceptera och då blir alla nöjda och glada, eller förresten inte maken som måste följa med bil och släp.
Svar på tråden Vita tråden del 8