Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-06-12 20:24:02 följande:
    Vad tycker ni om såna här korgstolar, tror ni man kan måla dem vita? Hittade ett par på loppis förra lördagen, till bra pris, som jag har funderat påwww.blocket.se/vi/16756332.htm

Jag gillar korgstolar.
    I vitt med något randigt eller rutigt tyg på dynan skulle vara snyggt

Det fungerar att spraymåla sådana om man inte vill måla vanligt

• malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-06-12 20:28:56 följande:
    Jag har handlat massor till mig själv, en hel del till barnen och lite till maken. Rättvist, eller hur! I veckan var jag nere på stan och skulle köpa lite kläder att spela golf i. Och såna kläder är inte riktigt gratis Sen behövdes massor av sommarkläder till både mig oh barnen. Maken behövde också en del nytt, men han är så svår att shoppa till...

Näe golfkläder är inte billiga men de håller ju i några år.

• malins79

Jag mejlade precis säljaren på Blocket (linneskåpet) och föreslog 500kr. Få se hur skambudet mottages.
    Jag har tänkt att måla det vitt och tapetsera det med någon söt tapet på insidan (Rustas blommiga kanske?) och ha det i vårt bibliotet, som håller på att möleras. Tänkte man kunde ha det till förvaring av diverse saker.

Köpte förresten ett soffbord igår som ska målas om. Vårt vita soffbord som vi haft uppe vid tvn har fått flytta ner till vårt nya tvrum och då behövs ett nytt soffbord. Jag gillade formen på det, svängda ben. Ska fota senare idag.

• malins79

Jag har lite ångest, jag har budat på ett överkast på Tradera, som jag nog egentligen inte vill ha plus att det blir lite dyrt. Auktionen går ut ikväll och jag hoppas någon hellre vill ha det än mig.

• malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 08:08:56 följande:
    Hej malin!Hur gick det med överkastet på Tradera?
    Den går ut ikväll, hoppas någon annan vill köpa.

Får man lägga in länken här? Kan ju vara någon som är intresserad. Eller får man en varning då? Det är ju inte min auktion
  • malins79
    juliah skrev 2008-06-13 08:22:41 följande:
    Godmorgon!Här blir det lite städning, rensa bland leksaker och tvättning. Har ett paket från Stoff med rosa vaxduk att hämta också.
    Den rosa vaxduken är så fin, har den själv
Svar på tråden Vita tråden del 8