Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 10:05:51 följande:
    malinJag tycker att överkastet ett ljuvligt!Det är jättesvårt att avgöra på en bild vad det är värt förstås men har du tur kan det vara riktigt fin kvaliét. GG kostar mångdubbelt !
    Ok, då kanske det var dumt att lägga ut länken?!

Men med frakt blir det 500kr och jag vill nog hellre lägga dom på ett skåp.
  • malins79

Så ja, nu har jag varit duktig!
    Jag har putsat fönster.  Så skönt att kunna se ut igen! Det gick ganska fort för jag har bara tagit hälften av husets alla fönster för de resterande ska snart bytas ut och då lägger jag ingen tid på dem.

• malins79

Jag hade inte putsat våra fönster på utsidan detta året så ni kan tänka hur de såg ut. FÖrst skulle jag vänta på att dom sopade gatorna, för det dammade så. Men när dom gjort det kom våra hantverkare och då ville jagh vänta tills de var färdiga för det har dammat en hel del utanför våra fönster när de sågat i sten.

Nu är det gjort iallafall!!!

• malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 11:36:37 följande:
    Jättesnygga ben, malin!Det blir kanon!
    Tack! Jag gillade med benen.

Obs, det är inte mitt damm på bordet
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 12:03:07 följande:
    Åh, jag fick Allt i Hemmet med posten.Är jag ensam om att gilla den I detta numret skulle det vara en beskrivning på hur man bygger en vacker "torklina" eller vad det heter.
    Jag tycker den är bra. Betydligt mer min stil än Hus & Hem.

Hoppas jag får min idag också. Tog 3nr för 49kr i makens namn för jag hade precis själv haft 4nr för 49kr. Sen kan jag nog ta en till i mitt namn eller vad tror ni?
Svar på tråden Vita tråden del 8