Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

Vita tråden del 8

Bra gjort Smultron - inte lätt att möta sina rädslor och fobier. Själv är jag superrädd för getingar och bin. Numera försööker jag lägga band på mig så inte E ska ta efter, men det är verkligen inte lätt...När jag ser en geting vill jag bara springa iväg så fort jag kan, gärna med händerna högt vevandes över huvudet och med mitt pipigaste skrik i hasorna.... 

• lasseliten

13 år emellan - jag gillar syltans kök MASSOR! Tror dock att makens och ditt drömkök kan mötas i en snygg mix. Vita luckor, cementbänksiva el stänkskydd i cement. Inga överskåp, kanske någon öppen hylla, snygga industrilampor. kan bli supersnyggt!

• lasseliten

God morgon!

Hemma med E idag. Han har ögonfluss så det blir en hemmadag idag. Ska nog rensa lite i vår röra. Läser "rensa i röran med feng shui" och jag blir så inspirerad. Garderoberna har redan fått sig en omgång....

• lasseliten

God morgon!

Jättefint i bloggen Lina!

Håller tummen hårt för Nublu!

Juliah - kul att en vita hemmare vann tävlingen!

Juliah och Malins - känner så igen hur jobbigt det är att tänka på framtiden när man inte har några planer men man måste göra något då man står inför en förändring. Mitt enda tips är att inte oroa sig så mycket, det ordnar sig alltid på något vis. Kanske inte världens bästa tips, men faktiskt, det ordnar sig alltid! KRAM!  

• lasseliten

Jag är här! Hemma med en sjuk Ebbe idag. Ska plockas och rensas idag. Vår städhjälp kommer idag. LYX Kan varmt rekommendera städhjälp när ni börjar jobba...det hjälper enormt! Sen ska jag till tandläkaren...Ebbe får hänga med, får se hur det går...

• lasseliten

Vanilj - tack! Ska till min vän Jenny - tandhygenist och Ebbes stora favorit...jenny tror det att det kan funka, tandsköterskan kunde nog tom hjälpa till med barnvakt Tur att man bor i en liten stad och har kontakter

• lasseliten

Hej!

Inne en snabbis. Hoppas att alla mammor har haft en bra dag!

Mammafirande i min blogg.

Peak - jättefin torkvinda. En sådan skulle jag vilja ha med ju! Har spanat in Edblad på nätet men den känns så dyr. Nu kör vi med den som föjlde med huset...och den är såå skruttig, vinglig,..behööver verkligen en ny

Svar på tråden Vita tråden del 8