Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

mimmi006 skrev 2008-05-07 20:04:06 följande:
    kaktus- Jag har ett vitt barnrum med lite rött i!
    Jättefint. Lampskärmen du har i fönstret är den prickig eller rutig? Vart är den köpt?
    Flugsvampen var ju skitfrän. Köpt någonstans?

Men allra coolast är ändå bokbilen...trots att den inte är röd
  • Kaktus76
    malins79 skrev 2008-05-07 20:27:27 följande:
    Nu glömde jag bort vad jag skulle skriva när jag läste om Lars. Jag tror att det är nån som följer denna tråd eftersom vi brukar skämta om "Ove" men det är väldigt olustigt, känner med dig Mimmi.Jo just det, nu har jag beställt 7nr av Lantliv.
    Har också beställt. Då var det erbjudande om en morgonrock,men jag tog ett extra nummer av tidningen ist.
  • Kaktus76
    Enji skrev 2008-05-07 19:59:56 följande:
    Åh juliah, blir helt glad när jag ser i Lantliv att du har månadens blogg Grattis till utmärkelsen!! Vad roligt
    GRATTIS till utmärkelsen. Skoj ocj jag förstår att den har fått utmärkelsen!!
  • Kaktus76
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Sjukt...har han inte bättre för sig än att "terra" ett gammalt ex? Och med så höga insatser som sitt jobb och fru...
    Skönt för dig ändå mimmi att du nu vet vem den galne är. Har du pratat med han? Tänker du anmäla? *Styrkekram" till dig.
  • Kaktus76

Vaniljdröm:  FY så hemskt,livet är så orättvist. Många äldre som ligger och lider och inte vill annat än att somna in...men så ska ett barn som har hela livet framför sig gå bort så tidigt i denna dumma,hemska sjukdom.

Skickar en fång styrkekramar till dig och de dina!!!!

• Kaktus76
    Anton2005 skrev 2008-05-09 22:07:51 följande:
    Vi har en sån. Först stod den i Antons rum och nu i hans lekrum. Gillar den och tycker inte den är för liten.
    Låter bra det. Får fundera om jag ska "lura" med maken på IKEA..

God natt i tråden,nu orkar jag int va vaken en sekund  till...zzzzzzzzz......
  • Kaktus76
    Anjo2: Svårt att säga när man inte ser sovrummet,men......en tavellist/hylla, några vackra ljusa tavlor med fint motiv
    Någon grönväxt med någon fin kruka på en hylla. Ja det var vad jag kunde komma på så här på en gång....annars gå in i bildgallerier och kolla och få tips därifrån.

Kajsa M: Fy så hemskt,hoppas verkligen att allt kommer att fixa sig snart. Som förälder är det ju så jobbigt att se ens barn sjuk. Man byter gärna av dom och blir sjuk själv. *Styrkekramar till er*

13 år emellan: Låter UNDERBART. Råddjursfilé-mums!!!! Den kanska "botade" din nackspärr iaf litegrann

juliah: Kommenterar även här,underbara bilder i din blogg,som vanligt!!! Ser framemot bilder från din tvättstuga under dagen! Blir lite avis på er som har en riktig tvättstuga,vi har en som man måste backa ut ur efter att jag satt igång en maskin.

Ber om ursäkt om jag glömt att kommenterat någon,men jag orkar inte läsa tillbaka så himla långt!!
  • Kaktus76
    Anjo2 skrev 2008-05-12 11:45:19 följande:
    Så nu ligger det bilder ute på sovrummet som jag behöver lite tips oc råd om....upptäckte precis att jag har glömt ta kort på den väggen som är svårast.....den som är till vänster om sängen om man står vid fotänden och tittar på sängen....den är helt tom....bara en stor tom vägg....problemet är att vi kan inte lägga så mycket pengar och arbete just nu för vi har precis flyttat och har några andra rum att totalrenovera först, men lite fix kan jag ju göra tänkte jag...Kaktus76; jag såg din hylla och spegel i sovrummet...de var kanonfina!!! Var har du fått tag i dem?
    TACK!!  hyllan är från en lokal inredningsbutik och spegel´n är ett gammalt fönster som det är ditsatt spegelglas och en hylla och sen så gar jag målat det vitt. Enkelt och en billig lösning.
    På IKEA finns det lite smalare tavellister,den skulle kanske funka ovanför sängen med någon fin tavla,ljuslykta eller dylikt.
    Kolla på loppisar,där kan man fynda och måla om sakerna som man vill ha dom. En guldram blir lätt fin och som ny med lite vit färg

Lycka till!!!
Svar på tråden Vita tråden del 8