• JeaJea

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-05-28 22:09:20 följande:
    Milda maränger, jag tycker att den ser elak ut, men ska du ha den så tycker jag att den ska vara som den är.
     ja huvudet på spiken
  • JeaJea
    numberone skrev 2008-05-28 22:33:13 följande:
    Min katt bet mig i axeln..... vilket litet kräk...
    vågar inte skriva vad jag tänkte, har ju katter själv. Akta dig för bajset nu när du är gravid.

är jag galen som började måla tak för en timme sen?
    har sån väldig energi plötsligt.
  • JeaJea
    Tjock kulan skrev 2008-06-01 15:08:54 följande:
    Jea: Vilka underbara trädgårdsbilden blir grymt avis på dina fian däckstolar.
    Om du visste vad jag betalade skulle du bli gröööön

lasseliten skrev 2008-06-01 15:06:20 följande:
    Jea och Kajsa - vilka fina uteplatser ni visar! *gillar*
    Tack

Kajsa 77 skrev 2008-06-01 13:04:16 följande:
    Har också lite nysytt i bloggen... Välkommen! Vill också ha vita möbler som Jea!!!www.blandkuddarobusigabarn.blogspot.com
    Dina var också jättefina! och tack för trevlig kommentar i bloggen, det blir amn så himla glad för!
    Videli skrev 2008-06-01 13:16:43 följande:
    Superfint, vad kostar Brukas tyg per/meter?
    fattar inte varför citatet blir såhär, men dubbelt tack det är extra kul emd kommentarer i bloggen
  • JeaJea
    Daggdroppen skrev 2008-06-01 20:36:25 följande:
    Kajsa: Blir det op imorgon???LYCKA TILL isåfall! SKÖNT att det äntligen blir av! (vi får rör i öronen på onsdag. Är det tänkt i allafall... han är förkyld än och hade senast i fredags riktigt ordentligt svårt med andningen. Men han är rätt ok i mina ögon nu... får se vad narkosläkaren säger på tisdag)
    Grattis till jobbet och rören

jag är så busig idag, har fått lite rosévin, lägger i smöret innan såsen har kokat klart, galet va
  • JeaJea
    Kajsa 77 skrev 2008-06-01 20:41:10 följande:
    Ja hon ska in på op kl 9.00 imorgon. HU!!! Och ni på onsdag?! Så skönt! Hoppas att han är frisk tills dess! Man är ju lite nojjig att hon ska bli sjuk inatt...Ja jag har äntligen fått fast. Det är sköööönt.
    grattis till jobbet du också! (har iofs inte hängt med riktigt på sistone men det är väl inte på det stället du inte trivdes antar jag)
  • JeaJea

Godkväll!

Sweemaria: svarar som de andra, vattenbaserad, halvblank till möbler och lister, något lite blankare till fönsterbrädor och fönster, matt till väggar, råvit, alcro, nordsjö eller flügger. Men det är ju i vår lilla skånegård, i något mer tjusigt hus med högt i tak hade jag valt lite blankare. Målar aldrig matt på möbler för de blir fula så snabbt. Är inte så förtjust i shabby, kolla i shabbytråden tror de målar svart eller brunt först och sen vitt och sen slipar eller nått sånt. (jag hade fuskat = målat vitt slipat och sen gnuggat dit lite mörkt på hörnorna)

Efterlyser liljekonvaljer, kan någon uppåt landet hjälpa mig? Här är det utblommat redan och jag måste ha det senast nu på torsdag, tänker att man kan posta om man vattenpackar och slår in i tidningar, messa isåfall eller svara i bloggen.

• JeaJea
    swemaria66 skrev 2008-06-02 22:30:37 följande:
    Tack!! Bra med tips Vi har liljekekonvaljer kvar...plockade med barnen i torsdags
    är de fortfarande fina? Var hos en tjej nu ikväll och de var halvgula. Det går snabbt när det är så varmt

Svar på tråden Vita tråden del 8