Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-05-13 18:13:25 följande:
    ååå gissa om jag är sugen på nytt överdrag till vagnen... kolla härwww.babytrader.eu/shop/Bugaboo-hood-patchwork...
    Vilken rolig idé!
    caffe latte skrev 2008-05-13 18:15:14 följande:
    God afton i tråden. Är det någon som vet om/var man kan köpa Brukas medicinlåda på nätet?
    Bruka är ju lite knivigt att få tag i tyvärr!
  • mimmi006

Miah- jättefint!

Kajsa- hoppas att hon får behandling snart, tyvärr är det alltid tredje part som blir lidande i en strejk... Jag hoppas istället att de får löneökning snart, så strejken tar slut, människor får behandling och att syrrorna får lön för sitt arbete!

• mimmi006
    Kajsa M skrev 2008-05-13 21:46:36 följande:
    Självförtroendet är inte på topp...
    vad tråkigt, tycker att du har jättefina bilder i din  blogg! Grå markis är förresten ursnyggt *läser ikapp*
    juliah skrev 2008-05-13 22:09:34 följande:
    www.chicantique.dk/468/&id_page...Denna lilla gungstolen ska jag hämta imorgon, det är en ettårspresent till Elle som snart fyller ett. Vi har så mycket leksaker så en möbel är lite roligare (tycker jag )Så till min fråga, är det någon som har tips och bilder på lite fina dukningar till kalaset?Somrigt, flickigt!
    Å den är så fin! En drömpresent...
  • mimmi006
    numberone skrev 2008-05-14 14:45:35 följande:
    Hej hopp!!Ååå va härligt, bebisen huvud är fixerat så nu är det bara att vänta å vänta å vänta lite till att den skall vilja komma ut ... väldigt snart hoppas jag!!
    Å vad spännande! Har du gått över tiden?
  • mimmi006
    Kajsa 77 skrev 2008-05-14 18:06:17 följande:
    Tack söta du! KÄnner att hoppet är ute att få en op-tid innan sommaren nu och börjar ställa in oss på att det blir till hösten. Så länge de inte anser att det är akut så kan vi inget göra...Och tack för kommentaren om bloggbilderna!
    Nu såg jag! Vad fin pres du har och mycket fint i bloggen! Fint med det blå och det vita tillsammans.
Svar på tråden Vita tråden del 8