malins79 skrev 2008-07-07 19:15:49 följande:
Ok.Ska kolla om det är någon i Halmstad som säljer Bruka. Få se om jag åker in själv med barnen.
Gör det!

malins79 skrev 2008-07-07 19:22:21 följande:
Den sidan kan inte varit uppdaterad, det finns inga återförsäljare i Jönköping.Den visar inga heller i Halmstad.
Nej det var en dålig hemsida tycker jag! Ingen sortimentsrubrik heller...
mimmamum skrev 2008-07-07 19:24:41 följande:
Kajsa, visst är de fina! Den vi kollat på är en stor matta som jag vill ha under soffbordet, den kostade närmare 700 kr, vet inte måtten tyvärr.
Men det är ju inte så farligt! Vilken färg vill du ha?
juliah skrev 2008-07-07 19:39:10 följande:
Jag har Brukamattan, en brun och en beige, superfina!
Har du bild på dem i din blogg eller i ditt galleri?
Himmelbit skrev 2008-07-07 19:46:58 följande:
Aha! Vad fint! Roligt med en så personlig tavla också.På tal om inredningstidningar - jag var inte så hemskt imponerad av senaste Vakre Hjem. Trist!! Jag ser så mkt fram emot den eftersom den kommer så sällan. Därför blir jag alltid så besviken när den inte motsvarar mina förväntningar...
Nej jag prenumererar inte på den. Har också blivit besviken på den. Tacka vet jag LAntliv och Allt i hemmet. De blir jag sällan besviken på!
lasseliten skrev 2008-07-07 19:56:06 följande:
Hej vänner! Här har dagen gått i dimmornas tecken. Ebbe var vaken mellan 0130 till 0500 natten som var...till slut somnade han och sov till 9. Han var klarvaken, sjöng och skrålade hela sitt sångregister och sen har han nojja på att berätta hur man gör när man går över vägen. - först röd gubbe, trycka på knappe, vänta lite, bilarna stannar, grön gubbe, hålla handen och sen gååå. Det fick jag höra en silion gånger igår natt. Lina - piggade min hemska natt upp något?
Usch då! Ja vad gör man! Mina flickor gick upp 5 idag. Känner mig också helt off. Somnade nämligen själv vid halvtvå tiden...
Miamariah- Åh vad fin den var! Har kollat in hennes grejer nyligen. Vad fick du ge för en sån tavla?
Himmelbit - Klant!!

(säger hon som klämde fast handen i bilrutan idag och tryckte upp rutan ännu mer när hon redan satt fast. AJ! Knak)