Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

Hmmm, ja en kompressor måste man nästan ha !

Köp en till maken i födelsedagspresent vetja. En typisk karl-grej!
    Den är dessutom super när man ska pumpa däcken på bilen eller cykeln. Eller rengöra något med tryckluften.
    (Nej, jag är inte försäljare )

• Vaniljdröm

Anton
    Låter som en plan

Julia
    Tack! Kramar tillbaka! Drömmer om den dagen man kan ligga på divanen och äta praliner

Mia
    Skönt att du är vid gott mod! Maken får väl skaffa sig en ny bebis Vid sådana här tillfällen kommer man på hur världsligt det ändå är med saker.

• Vaniljdröm

Godmorgon alla vänner!

Hoppas att ni alla får en solig och skön fredag.
    Idag ska jag städa och fixa. Ta en tur till soptippen och kanske röda korset med lite grejer.

vad händer hos er alla?

• Vaniljdröm

Hej malin!
    Hur gick det med överkastet på Tradera?

• Vaniljdröm

malin,

det kan väl inte vara någon fara!
    Vi kan avgöra om det är värt sitt pris

• Vaniljdröm

Anjo,

Jag använder lite olika färg beroende på vad jag målar.
    Generellt sett föredrar jag Beckers vattenbaserade när jag målar inomhussnickerier.
    Till planteringsbordet använde jag Rustas färg. Det har hållt bra det med.

• Vaniljdröm

malin

Jag tycker att överkastet ett ljuvligt!
    Det är jättesvårt att avgöra på en bild vad det är värt förstås men har du tur kan det vara riktigt fin kvaliét. GG kostar mångdubbelt !

• Vaniljdröm

malin

Jag förstår det. Det är alltid en chansning att köpa på Tradera. Det kan vara ett billigt någon fått med en tidningsprenumeration. Det kan vara något dyrt. Man vet aldrig.
    Jag tycker det är synd att man inte får se kanten eller baksidan av överkastet. Det brukar kunna skvallra om kvalitén.

• Vaniljdröm

gimma,

Jag vet att Marika på Landtlif sa att de slutat sälja housedoctor helt pga allt för dyra frakter.
    Har du kollat Alvas i K-na?

Svar på tråden Vita tråden del 8