Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

13: Tack

Fru Puffen: Fy så tråkigt, men bra att det rätt upp sig. Jag ser också framemot träffen. Ska bli så kul!

• LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-06-23 21:55:07 följande:
    Jag håller på att göra en lista på allt jag vill köpa . Är beroende av att göra listor...
    hihi listor är bra. Jag har redan shoppat så mycket så jag får hålla mig till fynden, mer får inte plats i väskorna
  • LinaoMatilda

God morgon!

Lasseliten: Tack snälla. Ja vi får prata mer om det sen

Bea: Men visst har de lovat finare väder till helgen. Håller tummarna för fint väder.

• LinaoMatilda

Anton: Definitivt inte morgonpigg. Men jag har två morgonpigga barn De sitter och leker med lego nu.  Ska ni ha stort kalas idag? Låter mysigt med tårta, sång och tavla!

• LinaoMatilda

Enji: God morgon! Allt väl men grått och ruskigt ute. Men det ska väl bli finare väder i slutet av veckan har jag hört Hur är det med dig? Är det du eller barnen som är morgonpigga?

• LinaoMatilda
    mimmamum skrev 2008-06-24 07:05:09 följande:
    Godmorgon alla!Juliah, ha det toppen! Ska bli så kul att träffa er på lördag! Ska alla åka bil eller ska någon ta bussen ut till rosendahls? Vi tänker ställa bilen i Bromma och åka kollektiv därefter! Idag kommer min kära syster som är lika inrednings/loppistokig som jag. Vi ska ta en liten runda bland loppisarna, hoppas de har öppet trots trist väder.Hoppas alla får en fin dag!
    Jag antar att jag och Sandra åker buss också. Har iofs ingen aning om hur långt det är dit från vårt hotell. 
    Hoppas ni får en trevlig dag med mycket fynd.
Svar på tråden Vita tråden del 8