Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

Hade ni reklamerat ett par billiga ballerinaskor i tyg där sulan har spruckit mitt av. Välanvända under en månads tid?
    Är det alltför sniket?

• Vaniljdröm

Fluffiga,

Köpte du dem på nätet? Isåfall borde ordern duga som kvitto. Det gör den på Ellos iaf.
    Jag tycker att du ska klaga även om det gått en tid. Hatar undermåliga produkter. Särskilt när de är så dyra.

• Vaniljdröm

Det är ju det som är problemet med skor. De ser ju använda ut efter bara ett kort tag. Min ballerina ser verkligen välanvända ut därför skäms jag att reklamera dem. Men samtidigt tycker jag inte att man ska behöva slänga ett par skor efter bara en månad liksom

Vad flitig du är malin!
    Ja, just det! Alldeles säkert har bebisen kommit nu. Åh så spännande.

• Vaniljdröm

Jag är också en fegis när det kommer till reklamationer

• Vaniljdröm

Testa affären först. Du får nog inte pengar tillbaka men kanske ett nytt par eller tillgodo.
    Om du inte lyckas i butik kanske man kan gå vidare till Viking. Egentligen borde man ju men där hade nog min ork tagit slut tror jag.

Var det någon som skrev att numberone var orolig för barnet och åkte in till sjukhuset eller blandar jag ihop nu?
    Hoppas att jag har fel och att allt gått jättebra!

• Vaniljdröm

JoH

Jag ringde till Ellos och de skulle skicka en portofri påse. Tycker bara att det är lite kymigt att skicka in ett par smutsiga skor liksom.
    Men nu gör jag det iaf !

• Vaniljdröm

Åh, skönt!
    Jag hoppas verkligen att det har gått bra!

• Vaniljdröm

Jättesnygga ben, malin!
    Det blir kanon!

• Vaniljdröm

Anjo,

Superfin! Åh, tänk några vackra kokböcker i den och GG-porslin. Mums!

Svar på tråden Vita tråden del 8