Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Clara: Jag bor i villa från sekelskiftet.  Angående köksbord så kan du ju köpa något billigt på blocket och måla det.

• LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-06-24 20:16:23 följande:
    Allt klär en skönhet!!
    hihi såklart! Alla vet ju hur "hotta" sjuksköterskor är, eller så är det bara om de har kort kort och inte pyjamas
  • LinaoMatilda
    Rosesarered skrev 2008-06-24 20:27:03 följande:
    tjenixen & Himmelbit: Jag vill också hitta min egen stil, men lite guide på vägen hade varit perfekt. Var en gång hos en bekant som påstods sig ha Indisk stil. Hon hade köpt lite mörka möbler och några färgade ljusstakar. Möblerna var bruna... men kändes inte alls indiska. Dvs rätt färg men fel möbler. Jag tycker det är jättesvårt att just veta att "detta är gustaviansk stil och det "passar" till denna typ av inredning eller husstil". Jag vill personligen ha en helhet. Eller att man iaf ska hitta en röd tråd i inredningen.
    Här har vi inga röda trådar, bara vita Jag blandar hejvilt mellan stilar, huvudsaken jag tycker det är snyggt.
  • LinaoMatilda
    Rosesarered skrev 2008-06-24 20:32:29 följande:
    LinaoMatilda > Jo du kanske har rätt, man kanske ska gå efter sitt hjärta så blir det bra iaf istället för att stirra sig blind på vad som passar eller inte. Har precis köpt en Skånegård med innerväggar i puts och vissa delar med korsvirke. Vill naturligtvis att det ska bli perfekt.Perfektionist som man är!
    Jo det förstår jag. Men jag tror att redan det att du tänker så betyder att du lägger ner tid på att välja möbler och annan inredning och då blir det inte fel.
  • LinaoMatilda

Hej på er!

En kram till MM.

Bea: Skönt att du känner att du har fått mer energi. Ibland behövs det så lite så orkar man ta nya tag.

Truffles: Ja det var en skillnad. Blir nog riktigt fint! Var jobbar du?

Videli: Såå fiint! Ni kommer garanterat att få den såld!

• LinaoMatilda

Bea: Har tyvärr ingen bra lösning på ditt dilemma. Svårt. Kanske du ska fråga mannen hur han vill att du gör, lite försiktigt? Han kanske vill ha sakerna eller så säger han att du kan ge dem åt någon annan.

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-06-25 17:58:24 följande:
    ojoj, jag ska gå på anställningsintevju nästa tisdag kl13!Dom hade ringt till mig när jag var ute i trädgården så jag ringde upp. Jag fick välja mellan tre olika tider så det är väl två till som ska komma. Nu blir jag supernervös, jag har aldrig varit på intevju tidigare.
    Va kul! Grattis så här långt.
Svar på tråden Vita tråden del 8