Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

FruPuffen skrev 2008-06-25 19:57:44 följande:
    Håller med! Har aldrig mått så bra på jobbet som när jag hade mina lediga måndagar.
    Ja så jobbar jag nu också. Helt perfekt.
  • LinaoMatilda
    LCroft skrev 2008-06-25 20:04:07 följande:
    LoM: Skulle svara dig gumman men jag kommer ju inte in mer på din sida *knackar försynt på dörren*
    Oj, förlåt, trodde du var med på listan Släpper genast in dig.
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-06-25 20:09:24 följande:
    Ja tyvärr...   Det verkar bli snålt med bilar som det ser ut, vi kommer nog inte med alla. Vet inte hur vi ska lösa det...
    Jag kan åka buss om det blir trångt. Viktigt att knyttis som är gravid får åka bil iaf.
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-06-25 20:42:00 följande:
    Tack alla ni söta! Ja här hemma njuts det också i det vita köket. Snart är det dags för ekhyllorna också att få sig en vitomgång och så blir det nya handtag, fast maken o jag är inte överens ännu, *smider planer*....
    Hihi ja det låter bra
  • LinaoMatilda

God morgon!

Videli: Grattis!! Va kul! Skönt att kunna flytta så snart.

Sylt: Kul att se dig igen, välkommen hem. Synd att du inte kan komma på träffen. Men vi får ses en annan gång!

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-06-26 06:35:49 följande:
    Jag tror jag fick jobbet, det var lite konstigt både Marcus och Jacob var med.Vi ska försöka åka kl 9 i morgon. Om vi inte stannar har vi knappt 4timmar upp till Stockholm. Vi hoppas att vi bara behöver göra ett stopp upp så att vi är uppe till lunch. Jag har ju lite affärer jag vill besöka på fredagen.
    Ja jag ska försöka ta mig till nacka byggnadsvård jag också.
Svar på tråden Vita tråden del 8