Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

Blää!
    När vi fixade med hallgolvet igår kastade jag ut alla skor, typ 10 par, utanför dörren.
    Vi har haft fint väder i veckor men tror ni inte att värsta åskregnet jag någonsin skådat infann sig just inatt.
    Blää för genomblöta dojor.

• Vaniljdröm

Jag har inte heller följt tråden så bra de senaste dagarna. Men visst skulle väl numberone in till BB idag?

• Vaniljdröm

Hej MM

Usch det låter jobbigt!
    Jag tycker du ska belöna dig med något lyxigt! Choklad kanske?
    Har ni badkar? Ett bad kan göra underverk.

• Vaniljdröm

Camilla,
    Den var söt! Men jag förstår inte heller hur Ikea tänker med färgerna just nu.
    Du får måla helt enkelt! Kanske man kan lägga en mysig dyna på den också.

• Vaniljdröm

Lycka Till hos Bm MM!

Camilla, *hoppas*

Nu måste jag fråga er vad ni egentligen gillar gungstolar?
    Jag tycker mycket om den här men funderar över hur mycket pensionärsvarning det egentligen är med en gungstol

vaniljdrom.blogspot.com/search/label/Dr%C3%B6mmar

• Vaniljdröm

Tack alla som tyckt till om gungstol !
    Det verkar ju inte vara så pensionärigt då

Jag är lite sur på Ikea för de vill inte lämna ut färgnumret till sina köksluckor. Hade verkligen behövt det!

Och så har jag ringt runt i hela landet efter vår ytterdörr som är på vift. Nu vet jag att den är på en lastbil i rätt stad men det är stört omöjligt att få tag i chaffören!
    Rutiner, vad är det?
    Brukar man inte ringa och bestämma en tid då grejerna ska levereras? Jag ska till tandläkaren i em så nu kommer dörren att behöva åka tillbaka hela den långa vägen till teminalen igen.

• Vaniljdröm

Ja, nu kom ytterdörren äntligen!
    Känner mig som ett barn på julafton. Vår utslitna dörr är snart ett minne blott.

• Vaniljdröm

MAGU

Hihi, undrar hur många sådana tavlor jag ramat in i mina dar !
    Det blev mycket finare med vitt!

• Vaniljdröm

numberone,

Hihi, jag tror plutten dyker upp innan onsdag faktiskt !
    Lycka till!

MAGU

Den stora över soffan! Jag har jobbat i ramverkstan på Gallerix.Men du kan inte fråga mig om tavlor för jag har fått en överdos och lever just nu i ett ganka tavellöst hem !

Ett farväl! Ett glatt sådant
    vaniljdrom.blogspot.com/

• Vaniljdröm

Peak
    Lekstuga? Om många lägger ihop kanske det kan vara något större?

Svar på tråden Vita tråden del 8