Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Hej

Nu sitter jag på flygplatsen och fördriver lite tid.

FruPuffen: Ja det var en toppen avslutning på en väldigt trevlig dag!

Lasseliten: Hihi kul att du hade det bra på festen också. Du var också väldigt trevlig och gullig. Kul att träffa dig.

Mimmi: Du har kommit hem ser jag. Gick resan bra?

Bea: Så fin byrån blev! Tycker också du ska göra som MM föreslog.

MM: Hur mår du? Känns det bättre nu?

Kajsa: Så fin holken blev!

• LinaoMatilda
    mammaninna skrev 2008-06-29 15:36:53 följande:
    är det nån som vill hjälpa mig? tänkte skapa en blogg men det blev tokigt...
    Jag, och de flesta andra här, har blogspot. Tycker det fungerar bra. Gå in på någons blogg och klicka uppe i högra hörnet på "skapa egen blogg" (eller vad det nu står...)

Jo, jag hade bara 10kg övervikt på bagaget
  • LinaoMatilda
    mammaninna skrev 2008-06-29 15:45:57 följande:
    jag gjorde så, men jag skapade ett konto med en blogadress och sen skulle jag välja adress igen å då kunde jag inte ha den som jag hade valt å så testade jag mig fram å så blev det klart men jag vill inte ha adressen. går det att ändra?
    du får ta bort bloggen helt och börja om.
  • LinaoMatilda

Clara: De stora kuddarna är fina. Sen är jag tyvärr för trött för att ge förslag på mindre kuddar. Men du kan väl ha de flesta vita och sen några mönstrade med samma mönster. Alltså antingen green gate kuddar eller kuddar med stjärnor, jag tycker det inte passar att blanda dessa två.

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-06-29 21:43:14 följande:
    Hej Lina, gick flygresan hem bra?Fick du med dig allt?
    Hej! Ja tack, det gick riktigt bra. Jag fick allt i min väska och tallrikshyllan paketerade jag i en låda jag fick av mimmi. 10kg övervikt blev det Jag missade också att säga hejdå åt dig, men det var kul att träffas iaf
  • LinaoMatilda

hej på er!

Visst behöver man lite tid borta ibland för man kommer hem med så mycket mer energi och inspiration. Det bara kliar i mina fingrar

MM: Lycka till! Hoppas bebisen vill komma ut nu.

Malin: Ja va bra!

Svar på tråden Vita tråden del 8