Vita tråden del 8
Lägger in ett önskemål...om någong ser en skänk med måtten 110 i längd och 40 djup ungefär som en köpmansdisk i höjd eller vad men ska säga.....så får ni gärna hojta till....
Lägger in ett önskemål...om någong ser en skänk med måtten 110 i längd och 40 djup ungefär som en köpmansdisk i höjd eller vad men ska säga.....så får ni gärna hojta till....
Hallå tjejer....ingen som vet ett bra sätt att sätta igång en förlossning? Skulle ju fått igår men jag är trött på att vänta...då barnmorskan sa att jag skulle förmodligen få mycket tidigare än beräknat så har man ju gått och väntat lite längre an man hade gjort annars....då hade jag räknat med att få gå över från början.....någon med tips?
jag frågar igen om det verkligen inge som har bra tips på hur man får igång förlossningen!! skulle vara så kul att få träffa sin knodd nu....
okej tack....då ska jag prova båda!!
Hej hallå. Kikar in och ville dela med mej av min lycka!! vår dotter kikade ut i lördags...tre dagar efter utsatt datum.....men det var värt väntan!!
Tack allihopa!! ja det gick jättebra!! det tog fyra timmar från första värken hemma tills hon kom ut..Så det gick ganska enkelt....och vi mår alla kanon... hon var 52 cm lång och vägde 4100gr
Ja det är underbart...att man kunde glömma hur mysigt det är....hon ska heta Nova.
Tack allihop... ja det var skönt att det gick så snabbt....till skillnad från första gången då det tog 12 timmar bara inne på förlossningen.....
Grattis MM!!!!
Vilken fin bild!!!!
Har en liten fundering som jag skulle behöva lite hjälp med, vi har i vår hall idag vanlig träfärgad bröstpanel....så har vi pratat om att måla den vit men så tyckte sambon att det är bättre att vi tar bort den och sätter ny, det finns tydligen färdiga sektioner man kan köpa som är vita. ska vi måla det gamla eller ska vi byta eller ska vi ta bort och inte sätta dit nåt nytt?
hej tjejer, har lagt in lite nytt i min blogg om någon är intresserad.
Vanlijdröm eler någon annan kanske?; Hur hittar jag från Ronneby till Landtlif? Försökte hitta på nätet och hittade deras hemsida men det var nåt fel så jag kunde inte hitta kartan...tänkte vi skulle kika dit någon dag nu när vi är här nere.